Menstruatievraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miracle1984, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoihoi!
    Ik ben sinds afgelopen maandag gestopt met de (pleister)pil en nu gewoon ongie. Voordat ik de pil gebruikte had ik echt ontzettende pijn als ik ongesteld was. Echt niet fijn en moest echt pijnstillers hebben anders was het niet te harden, gewoon paar dagen ziek ervan! Tijdens gebruik van de pleisterpil ging het echt veeel beter. Nog wel last maar in ieder geval te doen!
    Nu ben ik bang dat als ik straks weer ongesteld wordt hetzelfde gebeurt.
    Hoop natuurlijk dat het snel raak is zodat het niet vaak nodig is! :rolleyes: :p

Wie heeft er ook zo last van gehad voor pilgebruik en hoe is het nu na het stoppen van de pil? Weer zo erg of minder? Op dit moment heb ik er weinig last van.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Voordat ik aan de pil zat, had ik vroeger ook altijd onzettend buikkrampen, zowel voor mn menstruatie als tijdens!
    Toen ik met de pil begon, had ik daar ook geen last meer van. Wel krampjes, maar geen "pijn"
    Toen ik stopte met de pil, was ik daar dan ook erg bang voor, maar tot op heden ( even afkloppen ) nergens last van gehad! Heb meer last van mn ei dan van het ongesteld worden

Deel Deze Pagina