Wij hebben er 18 maanden over gedaan. Toen voor het eerst ovulatie testjes gebruikt en zie het resultaat! Grtjs, Aleida
Bij mijn eerste in de eerste ronde zwanger geraakt, en nu voor de tweede ook in de eerste ronde raak. Terwijl ik voor de eerste 13 jaar de pil heb geslikt, en nu tussen de kinderen ook 2 jaar de pil heb geslikt.
5x de eerste ronde en 2x de tweede ronde. Alle zeven keer een miskraam. In totaal ongeveer 21 maanden bezig. Als ik nu twee jaar zou moeten wachten met de zekerheid dat het dan goed zou gaan, teken ik meteen!
mijn dokter heeft me verteld dat t helemaal niet uitmaakt hoe lang je de pil genomen hebt.als je met je laatste pil gestopt bent,is je lichaam weer binnen een maand op "de stand" van voor je "piltijd". ik had in febr. de laatste en werd in okt. zwanger.
na 16 maanden, denk 4 rondes in totaal.. ongie bleef steeds uit, zwanger geworden met behulp van clomid
Ik was 12 jaar aan de pil. Was gestopt toen mijn vriend naar het buitenland moest voor zijn werk 5 maand en hadden toen pas na 3 maand voor het echte werk gegaan en toen in 4 rondes zwanger en niet opgelet wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Ik had door de pil in het begin ook veel last van ontpillen leek ook wel zwanger. Ben nu 33 weken zwanger van de eerste
De eerste x zwanger volgens mij na 4 maanden na het stoppen met de pil.... Dat is een miskraam geworden Daarna 1 x na curretage ongesteld geworden en nu weer zwanger
1: na twee rondes 2: na tweeëneenhalf jaar In beide gevallen zeer onverwacht, maar van harte welkom :-D
Bij ons was het na 6 maanden raak. Ik was wel al een halfjaar gestopt met de pil toen we er echt voor gingen. Ik heb 10 jaar de pil geslikt. Succes met zwanger worden. Groetjes Jose
5 maanden en 2 eisprongen verder was het raak dmv ovulatietesten. ze werken echt!!!ik werd er moedeloos van want ik was zeer onregelmatig met weinig eisprongen (PCO). Dat ontpillen ken ik wel ja, ben daar ook langdurig ziek van geweest: misselijk, hoofdpijn. wist niet dat je daar zo naar van kon worden. je hebt wel geluk dat je zo regelmatig ongesteld wordt, als ik het zo zie aan je cycli. dat had ik niet. dat ik zwanger raakte met die ene eisprong is dus echt mazzel hebben en zeer veel geduld hebben (temperaturen, ovulatietesten).