Hoi, 5 jaar Microgynon 30 gebruikt 3 ronde was het meteen raak, had het niet zo snel verwacht. Groetjes, ANGEL24
Na 7 jaar pilgebruik, in november 2008 gestopt, januari 2009 eerste ronde, meteen raak! Liefs Huismus
Het voelt ontzettend kut, je voelt je moedeloos, bent bang dat het nooit zal lukken, je voelt je gefrustreerd, iedereen lijkt zwanger te zijn, overal kom je zwangeren tegen, kleine kindjes, je krijgt kutopmerkingen, vaak goedbedoeld, soms als grapje van mensen die van niets weten. En er zijn dan altijd mensen die je wel ff wat tips willen geven etc etc. Al met al probeer ik me steeds weer te ontspannen, niet dat je daar eerder zwanger van wordt, maar meer om niet gek te worden, maar dat is soms verdomd moeilijk. Praten met je man, praten met een goede vriendin, dat zijn manieren om er mee om te proberen te gaan, maar ik denk dat ik me pas weer echt goed ga voelen als ik ooit eenmaal de bevestiging zou krigen dat het echt mogelijk zou zijn om een kindje te krijgen. Tot die tijd leef je tussen hoop en vrees... En denk je niet het is vandaag 9 augustus, maar denk je het is vandaag CD11...
Bij ons was het (na ruim 10 jaar pilgebruik diana) in de 5e ronde raak! Voor alle dames die nog zwanger moeten worden hoop ik dat het snel raak is.
Bij ons 1e x 4 ronde (mk) 2e ronde weer raak en voor ons tweede kindje was het de 1e ronde raak Succes allemaal!
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn man en ik geen kinderwens hadden maar ik kwam zwanger terug van vakantie en ja, dat was ineens even 'schrikken'. Maar het is zooo leuk. En we wilden eigenlijk wel een 2e en dat was meteen raak. Na de 2e vonden we het wel goed en ging ik weer de pil slikken. Maar blijkbaar ging dat niet goed en ben ik nu zwanger van de 3e. Ik heb het er weleens met mijn man over hoe oneerlijk het soms allemaal verdeeld is. En dat eigenlijk iedere vrouw zwanger zou moeten kunnen worden zonder allerlei medische toestanden maar helaas...ik duim voor de dames die graag een kindje willen en hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat.
De eerste kwam dwars door de pil heen en de tweede hebben we vijf maanden over gedaan... Iedereen die nog niet zwanger is: ik hoop dat 't ook bij jullie nu snel raak zal zijn!!
ff kijken. Vorig jaar februari gestopt met de pil maar met rubber gedaan omdat vriendlief nog niet wilde. eind juni oeps rubber vergeten en jawel zwanger maar helaas een mk op de dag dat ik nu ben uitgerekend. Toen 6 weken lang wachten op een nieuwe ongi en in ronde 2 weer zwanger om nu bijna te bevallen.
6e ronde raak na 17 jaar Diane pil (en ook een paar maanden ellendig na het stoppen). Ben 33 jaar. Veel succes! Wanhoop niet
Ik heb 13 jaar microgynon geslikt en was in ronde 2 zwanger. Ben wel de eerste maand goed ziek geweest van het "ontpillen", was bijna net zo hormonaal als nu
Als dit je 5e ronde is dan valt het reuze mee hoor. Gemiddeld duurt het een half jaar tot een jaar voor je zwanger wordt. Bij mij was het in de 4e ronde raak, en dit was na een half jaar (lange cyclussen). Heb 5 jaar Microgynon geslikt
Van Eva was ik na bijna anderhalf jaar zwanger, in de 4e of 5e ronde (ik had pco en ben met hulp van het ziekenhuis zwanger geworden). Ik had 10 jaar de pil geslikt. Daarna nooit meer en ik ga het ook nooit meer doen. De vorige en deze zwangerschap was het de 3e ronde (ongeveer 5 maanden) raak! Had opeens wel zelf een (lange) cyclus. De vorige zwangerschap hadden we de eisprong gemist, dacht ik, maar dat was dus niet zo. Helaas wel een miskraam gehad. En deze zwangerschap zwanger in de 3e ronde, maar de rondes ervoor niet gesext rond de eisprong, dus eigenlijk de 1e ronde raak. Maar dat vind ik wel erg absurd snel klinken, dus ik hou het op 3 .
10 jaar pil geslikt (verschillende maar voornamelijke mycrogrynon) en tegen alle verwachtingen in, in de 5e ronde zwanger. Ik ben direct weer in wonderen gaan geloven.