In ronde 9! Ga eens aan de multi etos zwanger worden pillen (als je ze tenminste nog niet gebruikt) ik gebruikte ze een maand en toen was het gelijk raak. Zitten hele goeie stoffen in
Maart gestopt met anticonceptie, even rustig aan begonnen en na laatste ongie van eind juni voor het echie; raak!! Dus eigenlijk eerste ronde meteen.
12 jaar aan de pil geweest en na het stoppen zwanger in ronde 3 van onze eerste. Ik prijs me onzettend gelukkig dat het zo snel is gegaan, helaas is het zo oneerlijk verdeeld en heeft niet iedereen dit geluk
Bij de eerste in ronde 4. Nu tweede in de eerste ronde. Had ik nog geen rekening mee gehouden. Ging er van uit dat het deze keer langer zou duren.
ik ben eind april gestopt met de pil en heb op 19 juli een positieve zwangerschapstest gehad. dus bij mij was het gelukkig als snel raak in ronde 3! heel veel succes voor de meiden die bezig zijn!
Ronde 46... Ik hoor dus duidelijk niet bij die snelle zwangerschappen... Nu moeder wel van een prachtige tweeling
In september 2008 gestopt met de pil, 9 maanden later (juni 2009) positieve test in handen.........!!!
@mammamia en gimena, ik ga morgen op jullie advies naar de etos. heb nu gravitamon. dank dames voor alle reacties, ik hoor er graag meer
De eerste in ronde 0 (door de pil heen) en daarna altijd meteen raak, alleen vaker een miskraam gehad. Probleem is niet zwanger worden, maar wel zwanger blijven... Na elke MK, zowel spontaan als met curretage, had mn lijf telkens 3 maanden nodig om er weer klaar voor te zijn.
ronde 1 helaas miskraam, daarna eerste menstruatie na miskraam even rustig aan gedaan en toen de tweede maande gelijk zwanger en een prachtige dochter gekregen en nu met de tweede zwangerschap weer gelijk ronde 1. wat is het dan oneerlijk verdeeld he?
1e keer 1e ronde zwanger, dat was een mk. Toen een half jaartje afgebouwd met epilepsiemedicijnen in februari 2008 begonnen met klussen omdat ik al een half jaar niet meer ongi werd dachten we dat het nog wel eens lang kon duren ook gelijk 1e ronde raak (zoontje van 8 maand nu) Ik heb diep respect voor de mensen die zo lang bezig zijn! petje af voor jullie!!!!
Ik ben nu bijna een jaar bezig (september) maar ik vind het wel geruststellend om te lezen dat veel mensen na een lange tijd toch nog zwanger raken.
Was bij ons niet gepland wel gewenst maar dus ook 0 rondes dus door de pil heen Yasmin pil trouwens. Grtjes
Ik ben op 15/08/'07 gestopt met de pil... Vorig jaar in augustus voor het eerst naar de gyn geweest. 5 cycli met Clomid gehad verspreid over 9 maanden. In juni intake in fertiliteitskliniek en normaal in juli starten met inspuitingen maar.... ZWANGER!!!! Dus...1 jaar en 10 maanden moeten wachten! Ik heb trouwens 8 jaar de pil geslikt en begin er nu noooooooit meer mee!