ik heb 11 jaar de pil geslikt, vorig jaar november gestopt, in feb. zijn we gaan oefenen, en na de derde ronde was het raak.
Na 10 jaar de pil en twee jaar de Nuvaring in de derde cyclus zwanger geworden (mk) daarna weer de derde cyclus (mbv temperaturen).
7 jaar de pil geslikt. met een pauze van een jaar (mijn zoontje was toen in de maak, was 3de ronde) en nu 2de ronde..
Ik ben in augustus 2008 gestopt, na 14 jaar aan de pil.. Ik ben in jan 2009 zwanger geraakt! Ik had een hele lange cyclus van 45 dagen dus schat in 3 rondes ofzo
hier tien jaar de pil geslikt en toen ronde drie. en na acht maanden weer de pil . nu zwanger in ronde 1!!!
14 jaar pil, nu in ronde 3 zwanger. Had niet verwacht (wel gehoopt) dat het zo snel zou gaan hoor trouwens! Ging toch wel beetje uit van ronde of 10.
1e kindje: na 10 jaar pil slikken gestopt, pas na 7 maanden eerste ovulatie weer gehad en na 9 maanden zwanger. 2e kindje: in een keer raak (niet meer aan de pil geweest tussendoor)
1e kindje: na Nuvaring in de eerste ronde zwanger 2e & 3e kindje : na verwijderen spiraal in de tweede ronde zwanger
Eind febr. dit jaar gestopt na 13 jaar aan de pil. Bij 2e ronde raak, maar helaas geeindigd in een vroege MK (4wk) Nu na 3e ronde weer raak! Inmiddels 7 weken zwanger!
Wat een verschil toch hè, met wanneer je zwanger raakt... zwangerschap 1: door de pil heen (2 jaar slikken) -> zoon zwangerschap 2: meteen na stoppen met pil raak (niet meer ongi geweest) -> dochter zwangerschap 3: door implanon heen, wist niet dat ik zwanger was totdat ik met 13 weken een mk kreeg. zwangerschap 4: ronde 1 na mirena (5jr) --> dochter zwangerschap 5: ronde 5, kon eerst niet zwanger worden ivm persisterend follikel --> mk zwangerschap 6: ronde 2 na mk --> mk zwangerschap 7: ronde 2 na mk --> nu 7 weken zwanger
Wij zijn nu zwanger na ongeveer 5 maanden, maar 4 cyclussen. Ik heb 1 maand overgeslagen met menstrueren op de een of andere vreemde manier...
Hai hai, Ik ben in oktober 2007 gestopt met de pil en pas in april 2009 zwanger geraakt, we zijn dus een behoorlijke tijd bezig geweest. Hopelijk gaat het bij andere dames sneller! Liefs