ik ben nog vrij jong heb 3 december 2008 mijn spiraal laten trekken! ben nu een dikke 5 weken zwanger!!!!!!!! heeft dus dik 9 maanden geduurd!
allebei mijn kids in 1 ronde maar wel 3 maanden voorbereiding, dus tempen (om goed beeld te krijgen van de vruchtbare dagen) medicijnen slikken (vitamine B12 laten spuiten en hele hoge doseringen foliumzuur omdat ik deze zelf niet aan kan maken) en rookte niet, dronk niet, leefde al vrij gezond..
Rond de 2,5 jaar.... Maar we hebben niet gewerkt met temperaturen of testen enzo. Gewoon sex gehad wanneer we dat wensten en niet omdat het de tijd van de maand was. We waren net op het punt gekomen dat we maar eens naar de huisarts wilde gaan om de vruchtbaarheid te laten onderzoeken tot ik op vakantie spontaan onverwacht zwanger werd.
Ik heb 7 jaar de pil geslikt. Ik ben in ronde 5 zwanger geworden. Ging erg snel! En nu alweer 22 weken zwanger, tijd vliegt voorbij!
ik weet niet meer of ik hier al eens gereageerd heb, maar goed, anders maar 2x hihi bij de eerste was het in de tweede ronde raak bij de tweede in de eerste ronde (helaas een mk), toen daarna weer in de 1e ronde...