Is dit een super positieve test of toch nog een klein twijfel gevalletje? Die bovenste is eind van de middag gedaan. De onderste is een dag later gedaan met ochtendurine. Gistermiddag weer 1 gedaan van Clear Blue aan het eind van de middag maar die geeft toch een erg licht streepje aan. Wat vinden jullie?
Zoals altijd gezegd wordt: een lijntje is een lijntje. Dat HCG hormoon wordt alleen aangemaakt door embryo's, een valse positief zal dus niet vaak voorkomen. [edit] En als je het echt zeker weten wilt: van de ClearBlue hebben ze ook testen die letterlijk zeggen 'zwanger'/'niet zwanger' en dan heb je ook de conceptie-indicator test nog (die kijkt wanneer de conceptie ong. is geweest).
gefeliciteerd meid, duidelijk 2 strepen ik heb ook de testen van kv gedaan en mijn testen zijn nooit echt super donker geworden maar beebje zit nog steeds in mijn buik hoor
Ik zie een streepje, dus volgens mij is-ie dan wel positief. Het is nog pril, de grote HcG-piek komt er echt nog wel aan, over een paar weken. Gefeliciteerd!
jahor overdeuidelijk zo waren die van mij ook inj het begin pas toe ni kecht een aantal dagen overtidj was was ie superdik. dus gefeliciteerd!!!!
Bij mij was het precies hetzelfde. Dus gefeliciteerd. Ik twijfelde toen heel erg en heb nog zo een digitale clear blue gehaald maar die zei toch echt zwanger!!!
Hmm jullie twijfelen dus echt helemaal niet. Nou ja dan moet ik maar geloven dat het echt zo is Ik heb geen digitale van CB gedaan hoor. Maar 1 waar een plusje op komt. Ook wel duidelijk maar wel heeeel lichtjes. Nou meiden, bedankt!
Bij mij waren ze wel duidelijker maar zo te zien ben je toch echt zwanger gefeliciteerd welkom bij de zwangeredames
nou das toch echt super positief hoor en dat die andere van clear blue lichter teste zegt niks hoor kan aan het testje liggen dus gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is geen super positieve test, maar wel positief en daar gaat het om! Over 2-3 dagen zal ie een stuk donkerder zijn hoor! Zeker met een kruidvat test! Dus....gefeliciteerd!!!
haha ik heb in totaal 5testen gedaan omdat ik het niet geloofde haha, daarna nog een digitale van CB...maar in dit geval is geen twijfel mogelijk!! GEFELICITEERD!!!!