1e, ronde 1 gezonde meid. 2e, ronde 2 MA 3e. 1e ronde na MA weer zwanger, weer MA 4e, wachten tot ongi dan kunnen we weer proberen.
Jeetje wat veel snelle meiden hier.. De eerste keer zwanger in ronde 7, vanwege onregelmatige cyclus ruim 9 maanden. Nu in ronde 2...!
1e Na 5 jaar eerste ICSI poging raak 2e Cryo terugplaatsing werd miskraam, daarna eerste ICSI raak. Na 4 maanden vanaf starten. 3e nu eerste ronde maar in augustus pas cryo terugplaatsing dus tot die tijd zelf proberen
Ik had 1.5 jaar geleden 6 rondes gedaan en niets. Dan ermee gestopt. Altijd veilig gevreeën een jaar lang. En nu 1x onveilig na het uitgaan en te veel gedronken en het was ongepland raak. Ben nu 3maand... Je kan hier dus moeilijk op voort gaan denk ik.
5e ronde. Ik vind het altijd wel bijzonder om te horen dat er vrouwen zijn die eerst met heel veel moeite een kindje hebben gekregen, soms zelfs met mmm en dan opeens zo maar zwanger zijn van tweede. Erg gaaf, maar wel bijzonder en beetje apart. Lieve dames die nog wachten op een wondertje ik eens jullie sterkte toe, het is jullie zo gegund!
Na 25 rondes met behulp van clomid eindelijk zwanger. Eindelijk dat wondertje waar we zo lang op gehoopt hebben...
Bij de eerste na ronde 1...nu bij ronde 3 rommelde er iets en 2 positieve testen maar toch ongesteld...dus nu maar weer afwachten!