Hoi.. ik zit hier werkelijk mezelf op te vreten vn ongeduld.. ik bn 16 jaar gelede bevallen vn een zoon waarvan ik de eerste 4 maande dus niet in de gate had dat ik zwanger was .. geen symptomen en gewoon ongesteld .. Ik merk ook niet wanneer ik ongesteld word ..geen krampje geen humeur helemaal niks .. nou wil ik weer zwanger worden.. ik was na oncomplete 3 maanden min een paar daagies vn de strip gestoptmet me pil omdat ik er steeds bloed doorheen verloor .. daar na een paar daagies werd ik dus ong. De 17e vn febr.. tot de 21e waarna ik de 23e laatse bloed verloor .. De weekend daarop 1.2 en 3 maart sex gehad en erachter gekomen dat dat ook mn vruchtbare periode zou moete zijn ... vanaf dat weekend hb ik dus wel Last in me onderbuik gehad ..bij me lies zou de eisprong kunne weze al weet ik begod nie hoe dat aan zou voelen .. me tepels voelen wanneer hard gevoelig terwijl ik er normaal nooit gevoel in hb .. bobbeltjes waren er altijd al en ik zie niet eg verschil vn kleur .. bn vaak weeig in me maag en had de eerste dagen hoofdpijn .. ook last vn me onderrug .. en oja ik snauw de laatse dage wat vaker nou werd me verteld dat j niet gelijk zwanger kan worden ba het stoppen vn de pil. dus ik word gek hier ..zit dit in men hoofd dan ..? zover ik de kalender moet geloven moet me eitje woensdag ingenesteld zijn en dus zou ik een vroege test kunne doen .. za is dus me nod want ik word normaliteit meestal1 a 2 dagen eerderlong dan de maand daarvoor ... wat denken jullie ? Verbeeld ik het me of zou dit al raak kunnen zijn ?? Ik zou graag jullie mening willen horen hierover .. Ik hoop btw dat ik dit bij de juiste colom hb geplaats op me mobiel niet zo handig .. maar bn op vb spanning en ik weet gewoon ff niet wat ik denke moet .. alvast bedankt
Je kan wel degelijk zwanger worden als je met de pil stopt. Er zijn genoeg vrouwen zwanger geraakt terwijl ze maar 1 of 2 pillen waren vergeten. En als je helemaal stopt ben je niet meer beschermt en op direct vruchtbaar. Toen ik met de pil stopte had ik wel vergelijkbare kwaaltjes, dus je kan er niet hele,aal van uit gaan, je lichaam kan je flink voor de gek houden Spannend voor je meid. Ik vrees dat je even op de wachtbank moet zitten en dan over bij je nod testen
Vandaag me nod ...en nog steeds geen ongi.. Ook geen last van me borsten ofzo wel al dage last vn vertopping en nog steeds weeig gvoel Meer slaap dan normaal ik zou me test kunne doen vandaag maar bn bang op teleurstelling .. wat zoude jullie doen ...?
Als het je NOD is zou ik zeker weten testen vandaag! als je niet zwanger ben dan is het inderdaad een teleurstelling, maar ja of je die nou vandaag, morgen of overmorgen hebt het blijft een teleurstelling dan. Zeker omdat het vandaag je NOD is, ben je ook niet echt te vroeg .... Nou meid, succes ik duim voor je!
Wat mijn voorgangster al zei, natuurlijk kan je zwanger zijn. Hoe worden de zwangerschappen dan verklaard bij meiden die een keer de pil zijn vergeten? je hebt ook best wel wat klachten die overeenkomen bij een vroege zwangerschap al moet ik er ook bij zeggen dat je je die klachten ook kan gaan inbeelden omdat je zo graag zwanger wilt zijn! Heb het namelijk zelf ook gehad haha, maar meid ik duim voor je! En ik ken het wachten, dat is vreselijk!!! ik ben zelf zo ongeduldig dat ik 6 dagen voor NOD al een test had gedaan ... helaas niks op te zien, dag daarna nog een keer gedaan en nu maar besloten om te wachten tot woensdag dan is het mijn NOD. .... Succes meid!
pppfff..19 maart nog steeds geen ongi maar ook nog een steeds een nega test result .. .....dit is best frusterend..al weet ik dat het bij sommige nog wel eens een week kan duren voordat de hcg level hoog genoeg is om te kunnen waar nemen door zon test..wie heeft dit ook zo mee gemaakt ????
] Hier sluit ik bij aan. Ik ben namelijk gelijk de volgende maand na het stoppen van de pil zwanger geraakt.