Wij dachten daar staat zo'n half jaar tot een jaar voor, als het al lukt...nou de tweede rond was het al raak! Helemaal in de wolken zijn we!
De tweede maal was raak. Voorheen een mk gehad waarbij die zwangerschap onverwacht was, wist pas dat ik zwanger was na 7 weken. Voorheen was ik er dus nooit mee bezig en dacht ik altijd aan later. Door die eerste zwangerschap is de droom om moeder te worden naarboven gekomen. Maar nooit gedacht dat het zo snel weer raak zou zijn.
bij darryl* was het na 13 maanden zo ver. bij dylano was het na 3 rondes al raak en nu zit ik al weer op 7 maanden.
hallo ik heb 5 maanden geleden mijn spiraaltje zonder hormoon laten verwijderen. de eerste ongi maand telden we niet mee, vanaf die maand daarop zijn we bezig geweest na de 4e ronde waren we ineens zwanger! bij mijn eerste heb ik dat nooit bijgehouden. liefs dionne
Ronde 2 was het raak! Ik moet er wel bij zeggen dat toen we besloten hadden ervoor te gaan, ik zo ongeveer in ronde 1 zat al..dus al bij al heel snel!
hier lang moeten wachten 2 jaar en 16 ronde's verder we wilden net naar een gyn gaan maar toch nog zo gelukt
'Ronde 0' We hadden in de planning om er de maand erop 'voor te gaan' en net de condooms de deur uit gedaan en toen was het ineens al raak..
Hier na ongeveer 7 rondes. Opvallend in het tabelletje met de resultaten dat er in verhouding veel in ronde 1 of 2 is "gelukt" en een grote groep die er langer dan 12 rondes over hebben gedaan. Ertussen zijn maar lage percentages.
Bij onze komende kindje duurde het maar 19 jaar! En nee, dat is geen typefoutje 8) Bij onze eerste duurde het twee maand, bij de tweede ook twee of drie maand, dat weet ik niet zo goed meer, is ook al zo lang geleden...