Nu misschien vriendin ook..Ik zenuwen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Passie, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Passie

Passie Lid

12 dec 2006
    16
    0
    0
    Haarlem
    Hoi, deze moet ik even kwijt. Mijn vriendin, die al een zoontje heb van twee bijna na heel veel ziekenhuis bezoeken en alles wat erbij hoort, is deze maand paar dagen overtijd. Ze hebben geen anticonceptie gebruikt omdat het acht jaar duurde bij de eerste, maar ze hoopte toch wel op een tweede, maar haar man wilde niet meer door de molen(ook wat voor te zeggen). Maar nu is ze dus echt overtijd :p [-o< en ik begin toch wel erg zenuwachtig voor haar te worden. Ik wil haar niet te veel gek maken, dus moet het even hier kwijt. Ik hoop zo erg dat het zo is, ze is altijd op tijd en geen gekke dingen, dus duimen maar...Zelf ben ik zwanger van de vierde en is dat is natuurlijk onwijs moeilijk...

Goed over een paar dagen weet ik misschien meer...Dank voor de uitlaatklep....

xxx

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat lief dat je lekker mee zenuwt met je vriendin. Ik hoop dat zij ook zwanger is!

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Spannend! Duimen maar, kunnen jullie lekker samen zwangere!

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Spannend... het is wel bijzonder om dan ook nog samen zwanger te mogen zijn. Ik heb het met mijn allerbeste vriendin.. die loopt iets meer dan een weekje voor....

5. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Spannend! Heel veel succes met wachten !

6. Passie

Passie Lid

12 dec 2006
    16
    0
    0
    Haarlem
    :( Weer een dagje verder...Tijd kruipt voorbij haha lijkt me eigen pogingen wel...En het is ook mn allerbeste vriendin..

Even geduld nog :)

Deel Deze Pagina