Hey hey! ik wil even mijn hart luchten want ik heb het gevoel dat ik mezelf aan het gek maken ben. 23 april heb ik een miskraam gehad en 8 mei curretage, was onze eerste, 28 mei een soort van ongesteldheid maar 25 juni een echte (precies 28 dagen ertussen) behoorlijk geklust rond mijn vruchtbare periode. 14 juli zou mijn inestellingsdag zijn. Sinds 1 dag hiervoor tot nu een opgeblazen gevoel, het idee dat ik niet naar de wc kan, tog wel tamelijk wat lucht. Ook krijg ik weer droge plekken in mijn gezicht, mijn gevulde kies is erg gevoel (dit had bij ik bij bij de vorige zwangerschap ook) mijn borsten zijn (tot nu toe) niet gevoelig (was de vorige keer wel). Humeurig ben ik wel ineens maar dit kan natuurlijk ook zijn omdat ik er zo mee bezig ben. Iedereen zegt als je er niet mee bezig bent zul je sneller zwanger zijn. Maar jeetje wat moeilijk is dit! Ik wilde er idd net als voor de zwangerschap niet mee bezig zijn maar na de miskraam is mijn wens nog groter, ook word iedereen om me heen zwanger lijkt het wel! Zouden dit symptomen kunnen zijn? Kan niet wachten tot volgende week en ik hoop zo dat mijn menstruatie dan uitblijft!
Hey meis, wat vervelend dat je dit moest meemaken... maar helaas symptomen zeggen helemaal niks... de keren dat ik zwanger was had ik geen symptomen behalve hoofdpijn en soms rugpijn (maar dat kan altijd wel). De keren dat ik niet zwanger was voelde ik vanalles. Ik zeg niet dat je niet zwanger bent he, alles kan Wat ik wel onzin vind is die mensen die zeggen dat 'als je er niet mee bezig bent' het wél gaat lukken :x Wat dacht je van al die mensen die bij de gyn lopen? Daarnaast vind ik het onmogelijk, zodra je een kindje wil, om er niet mee bezig te zijn. De dag begint al met het nemen van foliumzuur, de helft van de cyclus ovulatie testen, opletten dat je gezond eet en bijv niet te veel koffie drinkt, geen alcohol, de kattenbak niet verschonen enz... dus hoe kan je er in vredesnaam niet mee bezig zijn??? Ik hoop voor je dat je zwanger bent, die wachtweken wennen nooit...
Dankjewel voor je reactie heb nu wat minder last van dingetjes en het is ook tamelijk druk op mijn werk dus ben er minder mee bezig nu, het is zo woensdag, dan weet ik of ik ongesteld word of niet heb met mezelf afgesproken als ik woensdag niet ongesteld word, doe ik in het weekend een test, stiekem blijf ik hopen dat het nu zover is en dat het deze keer wel goed gaat, hoop ook dat het druk blijft zodat 12 weken zo voorbij zijn. Maar goed eerst maar eens een positieve test in handen krijgen