Nog niet begonnen, maar ben zoo benieuwd! Helaas kunnen we niet in de toekomst kijken, als dat toch eens zou kunnen he!
Eerste ronde 1, tweede ronde 1, derde ronde 14 (nu net vier weken zwanger Het kan dus alle kanten op! Succes ik hoop dat je snel zwanger mag raken.
Eerste ronde! Geen 1x ongesteld geweest. 23 okt. Gestopt met pil, 4 of 5 dagen later 4 dagen ontrekkingsbloeding gehad. 26 november eerste positieve zw.schapstest!
Hier ook bezig voor ons 1e kindje. Nu al in ronde 10 en bijna een jaar bezig. Nog steeds geen positieve test gehad. Hoop dat het bij jou snel raak is!
Wij ook voor ons eerste kindje. Zit nu in ronde 7. Rond me eisprong. Dus spannend ^^ ik wens jullie iig veel geluk
Nadat ik de juiste medicijnen had om mijn cyclus op gang te krijgen was ik de eerste poging meteen zwanger ! Heel veel succes. Spannend he!
Nog altijd bezig in ronde 14 was het raak maar werd een vroege mk. Nu gaat de dokter eindelijk wat stappen ondernemen
Juni 2007 begonnen met proberen om zwanher te worden. November 2010 was het raak, maar werd een MA. mei 2011 weer zwanger geworden en zoon is 2-2-2012 geboren. Rondes ontelbaar