Na ronde 8 was ik zwanger wat helaas een miskraam is geworden. We zijn 10 maanden bezig voor ons eerste wondertje omdat ik hele lange en onregelmatige cyclussen heb.
In ronde 13, toen we voor het eerst écht alles goed bijhielden met ovulatietesten. Ik was halverwege april 2013 gestopt met de pil
Wij stopten eind maart 2010 met de pil. Begin oktober testte ik positief. Dus een half jaar, welke bestond uit 5 rondes, dankzij een zeer onregelmatige cyclus. En nu is ronde 1 gestart voor nummero 2 Succes! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie.
Ronde 3 na pilstop op 19/03/2014. Heel veel geluk gehad hier dus. Eerste cyclus na 7 jaar pil hadden we geen idee hoelang die zou zijn, dus maar wat op goed geluk het gezellig gemaakt. Toen ik ongie werd en terug telde, het natuurlijk op de verkeerde dagen gezellig gemaakt dus ronde 1 was sowieso al een verloren kans Ronde 2 en 3 met ovutestjes gewerkt dus geen twijfel meer mogelijk over eisprong. Ronde 3 (of dus ronde 2 waar we op 't goede moment het gezellig gemaakt hebben) is 't raak. Vandaag ben ik ongeveer 5w, dus nog even afwachten tot eerste echo om te zien of het goed is.
Ik kreeg mijn eerste als verrassing 2e in de 2e ronde. Ik heb heel veel geluk gehad wat dat betreft, dat besef ik me zeker. Veel succes en hopelijk is het bij jou deze ronde raak!
1ste: een verassing na een avondje hihi 2de: 2de ronde 3de: 2de ronde En alles zonder ovutesten Veel succes!!
Eerste zwangerschap : ronde 1 (mk) Tweede zwangerschap: ronde 1 Derde zwangerschap : ronde 1 Zitten nu in ronde 13 voor de derde (wel een MA en 2x vmk gehad in de tussentijd).