Na hoeveel rondes zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammy79, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik ben 29, was in ronde 5 zwanger met ovutestjes.
    We kregen een miskraam met 8w4d.
    Nu zit ik in ronde 1 na de miskraam, we zijn er ook voor aan het klussen geweest.
    Succes

2. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ik was al even gestopt met de pil (grote schoonmaak na 15 jr) maar toen we er voor gingen was ik de eerste ronde zwanger, helaas een MK na 9 weken. Daarna duurde het een jaar voordat we weer zwanger werden. Gelukkig een blijvertje.
    Onze 2de kindje / 3de zwangerschap liet niet lang op zich wachten. Eenmaal gestopt met de doompjes waren we gelijk zwanger.
    Dus geen touw aan vast te knoppen kindje 1 na een jaar en kindje 2 gelijk de eerste ronde.
    We gaan vanaf deze maand het weer proberen... hopelijk hebben we weer geluk op ronde 1

Succes!

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij mij duurde het 7 ronde's na een aantal jaar aan de pil te hebben gezeten.

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier hadden we een lucky shot :D

23 jr., 9 jaar aan de pil, gestopt met de pil, 1 maand met condoom vanwege de hormonen van de pil. Toen 1 maand zonder condoom, geen ovutesten en alleen als we zin hadden gedaan.
    En toen was ik zwanger :)

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Dat valt mij ook op idd. Echt verschrikkelijk ik wil er niet bij nadenken maar toch word je bang als je leest dat het zoveel voorkomt.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij zijn 13 maanden bezig en nog niet zwanger geweest helaas.. Ben 23, als ik de 11e niet ongi ben ga ik op m'n verjaardag een test doen.

Het is idd eng hoe vaak je hier op het forum leest dat meiden een mk hebben gehad, moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt..

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    is zo leuk om te lezen!
    Ik haal m dus weer even omhoog.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dochterlief: in ronde 11
    zoonlief: in ronde 1 al (andere man)

9. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hoi,

Na 15 jaar pil gestopt, en 5 maanden daarna ervoor gegaan. In ronde 7 was het raak. Precies die maand was ik begonnen met tempen omdat ik een onregelmatige cylcus heb.

Succes!!!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    bij onze eerste was het na 11 maanden raak. nu net weer gestopt met de pil... eerst maar eens een cyclus op gang laten komen...;)

Deel Deze Pagina