eerste kindje tweede ronde tweede kindje eerste ronde derde kindje tweede ronde En ik ben dankbaar dat ik zoveel geluk heb gehad.
bij ons was het in ronde 31 raak, eigenlijk ronde 2 omdat we in ronde 29 erachter kwamen wat het probleem was.
In ronde 6 Mijn man bleek te traag werkende schildklier te hebben. Na het slikken van schildklierhormonen vanaf begin nov. was er bevruchting, maar foute innesteling in ronde 5, in ronde 6 zwanger! Zeer waarschijnlijk een direct verband x Sophie
Na het stoppen met de pil ben ik 1 keer uit mezelf ongesteld geworden en daarna niet meer. De eerste ronde dus eigenlijk wel he. Liefs, Duveldraakje
1e zwangerschap ronde 1 (helaas een miskraam). 2e zwangerschap in ronde 4 (alles gaat gelukkig goed tot nu toe). Groetjes, Anakin.
Bij mijn dochter gelijk de eerste ronde. Bij mijn mk ook de eerste ronde (was op 11-10-06) en nu (de mk erbij gerekend) de derde ronde weer zwanger. liefs jessica
Ronde 14 werd ik zwanger; had de hoop al opgegeven dat ik op een natuurlijke manier zwanger zou worden! Volgens artsen had ik 50% dat het spontaan zou gaan lukken. Als ik na een half jaar niet zwanger was dan zouden we voor IUI in aanmerking komen. Vriendlief had verminderde zaadkwaliteit, bij mij geen bijzonderheden ontdekt.
1e zwangerschap ronde 1 2e zwangerschap ronde 18, na de juiste dosering clomid wel de 1e ronde zwanger!
Na gestopt met de pil te zijn 1e of 2e ronde zwanger....eindigde in miskraam (ze konden niet zien hoever ik precies was). 2e keer 2e ronde zwanger, maar eigenlijk de 1e ronde toen we er weer voor gingen