Wat geweldig veel reacties, iedereen bedankt, en iedereen die zwanger is gefeliciteerd. En blijven pollen hoor, hoe meer, hoe beter. Iedereen bedankt, Veel liefs Marieke
Nou ik had mazzel, beide keren de eerste ronde . dacht de eerste keer nog zal wel toeval zijn, maar bij de tweede was het weer gelijk raak.
Helemaal niets hoor, maar er zijn gewoon stellen die elkaar maar aan hoeven te kijken en dan zijn ze al zwanger Wij hebben er 25 ronden over gedaan (inclusief een mk), zonder mmm (heel bewust besloten om dat traject niet te nemen). Groetjes Anita
in ronde 13! maar ik ben in die periode wel ruim een half jaar ziek geweest, dus dat heeft niet geholpen.
hoef je niet tezijn bij de 1ste duurde het ook 3 jaar en nou was ik ook al in de 2de ronde al zwanger dus kan ook per keer heel erg verschillen. heel veel plezier met klussen en hoop dat je heel snel een wondertje in je buik heb
Als ik het goed heb dan wordt 70 % van de dames het eerste jaar zwanger, van de overige 30 % wordt er weer 70% het tweede jaar zwanger en van de groep die er dan nog overblijft is er bij ? % een medisch probleem. En dat je je onzeker voelt is volgens mij heel normaal hoor, tenminste ik had dit ook (en ik beschouw mezelf toch als redelijk normaal ) Groetjes anita