Ronde 18!....2 maanden voordat we met IVF ICSI zouden gaan beginnen ivm zeer slechte zwemmers van man...
In de 7e ronde was het raak bij ons! En dan te bedenken dat ik me twee weken geleden nog heb laten afschieten in Space Mountain in Disneyland Parijs!
Wat maanden betreft 14, wat cyclussen betreft...geen idee? Gestopt met de pil per september 2004, zwanger in november 2005. Tot januari 2005 condooms gebruikt, daarna zonder (niet gerekend, getempt oid), 1 keer een cyclus gehad van een week of 9, onderzoek gyn (vanwege ontsteking eileider in het verleden), alles ok, misschien wat over stimulatie. Daarna weer 'normale' cyclus (35 dagen) en na 3 maanden zwanger.
Eerste zwangerschap duurde wel 13 rondes (was miskraam), toen op advies een menstruatie ertussen en gelijk zwanger (weer miskraam) Toen de 7e ronde zwanger van dochter. En nu de 4e ronde al!
Volgens mij waren het er 5 bij ons, het was erg onduidelijk omdat ik 16 juni de laatste keer ongesteld was en pas 17 augustus een positieve test had...
6e ronde, 2 mnd daarvoor een slechte innesteling gehad, had licht positief getest 4 dgn voor NOD werd uiteindelijk toch ongi, nu ronde 8, "weer" zwanger..
pfffffffffffff 6 jaar bezig geweest met "oefenen" en nix was raak whahahaha dus met onze "normale" ronde's is het niet gelukt. 8 x iui gehad ook niks noppes resultaat. Pas met de 1ste ivf poging is het gelukt!