De eerste was een "verrassing" .. Nu bewust 4 maanden gestopt met de pil en rond vruchtbare periode niet geklust, eerste maand dat we het WEL probeerde gelijk raak.... Ook wij zijn ons er heel erg van bewust hoeveel geluk we hebben! Elke maand de teleurstelling van het niet zwanger zijn lijkt me onmenselijk zwaar.. Ik hoop voor jou, dat je snel zwanger bent! Succes! Oh.. En wij hebben het in mijn vruchtbare periode gewoon elke dag gedaan. Maar bij mij is dat duidelijk, helaas geld ook dat niet voor iedereen.
De eerste keer was ik de 3e ronde zwanger, helaas werd dit met 11 weken een miskraam (MA). Daarna weer de derde ronde zwanger. Omdat ik nogal onregelmatig was heb ik getemperatuurd en cervix slijm in de gaten gehouden, om te weten wanneer de eisprong was, werkt wel goed vind ik.... Nu ben ik alweer over de helft, gaat snel
We hebben een gezond seksleven... om het zo maar te zeggen. Dus gewoon de natuur zijn gang laten gaan. 1e zwangerschap in 1x raak, 2e in 2x raak en 3e ook in 1x raak.
Hier na de 3de ronde ivm antibiotica kuur. Maar ik had dus ergens gelezen dat je precies een week na je de eerste dag van je menstruatie 2 weken lang om de dag sex moet hebben. Dat wij hebben dus gedaan en met resultaat
De eerste was door de pil heen en ben nu in de eerste ronde zwanger geraakt. Zonder ovutesten of tempen gewoon op de gok het een keer gezellig gemaakt rond mijn vermoedelijke eisprong. Heb gewoon heel veel geluk denk ik.
Eerste keer in ronde 1 Tweede keer ook in ronde 1 maar dit werd een mk met 7 weken Derde keer meteen na mk zwanger zonder menstruatie ertussen Vierde keer weer in ronde 1 zwanger maar dit werd met 5,5 week een mk En daarna weer meteen zwanger zonder menstruatie ertussen en daar ga ik over 2 weekjes van bevallen
Hier de eerste ronde gelijk zwanger. Heb ovulatietesten gebruikt, maar meer omdat ik erg nieuwsgierig was of mijn cyclus weer goed liep na de miskraam. Natuurlijk hebben we rond de vruchtbare dagen om de dag geklust, maar moet zeggen dat we dit sowieso de hele maand wel deden. En toen dus gelijk zwanger, waar we elke dag weer dankbaar voor zijn.
Zie mijn onderschrift... Al een hele poos bezig. Eerste zwangerschap was na 1.5 jaar, 2e maanden daarna, en nu ruim een jaar later voor de 3e keer zwanger en hopelijk eindelijk een plakker!
1e ronde zwanger geraakt, vermoedelijk op vakantie in Tsjechie, vanwege mijn Pcos familie met vruchtbaarheidsprobl had ik me al voorbereid op stevig klussen en medische molen, maar het liep ietsjes anders...
Bij de eerste eerst 3 rondes, toen pauze i.v.m. medicijnen en daarna na 6 rondes raak. Bij deze meteen de eerste ronde raak.
Bij de eerste duurde het 15 maanden. Ontspannen begonnen, maar na een aantal maanden gerichter rond de eisprong. Op een gegeven moment ook naar de dokter gestapt en begonnen met onderzoeken, maar toen toch opeens zwanger. Daarna 2 keer in 1 maand, maar beiden geëindigd in een miskraam helaas. Deze zwangerschap binnen 4 maanden. Blijkbaar gewoon wat opstartproblemen bij de eerste.
Ik heb getemperatuurd en uvotesten gebruikt. Eigenlijk meer uit interesse, ik zit in de zorg dus ik vind het gigantisch interessant allemaal. We hebben wel geklust rond de belangrijke periode, aangezien ik het toch wist. Alleen de eerste ronde tempen heb ik geen ovutesten gebruikt. Ik werd zwanger na ronde 1, ronde 1 en ronde 1. Dus ik word snel zwanger.
Na 13 rondes, we hadden net een afspraak in het zkh staan voor onderzoeken, dus ik zag die maanden er tussen even als rust maanden.. Niet gelet op eisprong, geen ovulatie testen, gewoon wanneer we zin hadden.. En toen was t raak
Ruim 2 jaar nadat ik gestopt ben met anticonceptie, veel ellende gehad mbt eisprong e.d. Toen alles weer normaal deed met medicatiegebruik, na 9 rondes.
15 maanden, in de 8ste ronde. Welliswaar nog heel eeg pril. Voor het eerst dat we er absoluut niet mee bezig waren, ook helemaal niet verwacht dat ik mijn eisprong had!