Bij me eerste was het in de 3de ronde raak , bij me 2de de 2de ronde raak en nu zwanger van derde (niet geplent) raak in 1ste ronde
Bij de eerste in de 3e ronde: Bij de tweede in de 2e ronde: Nu net zwanger van de derde in de 4e ronde
1e kindje na verwijderen koperspiraal 2e ronde 2e kindje geen voorbehoedmiddelen 1e ronde 3e kindje na stoppen met de pil doorbraakbloeding gehad en daarna 1 keer "gewoon" ongi daarna zwanger alle 3 zijn goed gegaan geen miskramen
De 1e was in ronde 2 na 10 jaar de pil te hebben geslikt. De 2e was in ronde 3 na 1,5 jaar de pil te hebben geslikt. Deze zwangerschap ging helaas niet goed. Nu zitten we alweer in ronde 4 en zou ik vrijdag mijn menstruatie moeten hebben dus het is nog even spannend.
Ik wou dat ik kon zeggen na hoeveel ronde ik zwanger was. Maar helaas ben ik na 18 maanden nog niet zwanger In die tijd heb ik ook heel wat rondes gemist, omdat mijn cyclus veel langer werd.
Na 2 rondes. 12 jaar pil gebruikt, ronde 1 enorm veel ontpillingsverschijnselen gehad dus dacht, dit zal wel ff duren! Maar tot grote verassing dus niet!
Na 2,5 jaar en 4 miskramen goed zwanger in ronde 30 ofzo. Nu proberen we weer zwanger te worden en nu 6 rondes achter de rug.
1e x zwanger in de 1e ronde, helaas vroege mk daarna 3e ronde 2e kindje, 1e ronde zwanger, nu 7 weken