Oh heftig! Hopelijk is het er snel! En anders misschien is naar de gyn gaan en vragen naar medicatie die je follikel sneller laat groeien?
Irritant is dat he. Zeker als je er zelf wel klaar voor bent. Bij mij was mijn cyclus weer redelijk normaal toen mijn oudste 14/15 maanden was. Toen hij 9,5 maand was gestopt met borstvoeding. Nu leek mijn LF vorige cyclus weer bijna normaal. Met 6 maanden gestopt met borstvoeding en mijn zoontje is vandaag 1 geworden. Dus mijn ervaring is dat het een half jaar na stoppen met borstvoeding weer een beetje normaal wordt. Sommige vrouwen hebben nergens last van en worden super snel weer normaal ongesteld. Maar het komt vast goed!
Voor mijn zoon 15 rondes nodig gehad. Dochter, waarschijnlijk door de pil heen, want was al zwanger en was pas 2 weken geleden gestopt met minipil. Dus ronde 1. Bij mijn zoon merkte ik het omdat mijn menstruatie te laat was. Echte symptomen begonnen bij hem pas met 8 weken. Bij mijn dochter was ik al een paar weken flink misselijk, maar ik was net gestopt met de pil en dacht nog niet aan een zwangerschap. Achteraf bleek dat dus een duidelijk teken aan wand.
1e kindje: exact 3 jaar na het stoppen met de pil. 2e kindje: nu pril zwanger, ruim 3 jaar bezig geweest. Tussendoor vroege miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. 3 keer spontaan zwanger geworden maar alle 3 misgegaan. De rest van de zwangerschappen allemaal ontstaan met ivf.
In ronde 18 zwanger door icsi. Jammer genoeg vgroege miskraam geworden. Had last van vermoeidheid, oprispingen, en gespannen borsten. Nu in ronde 20 en niet zwanger
Ronde 2, ronde 1, ronde 1, ronde 2, nu sterk het gevoel weer zwanger te zijn... Ronde 1. Eerste zwangerschap innestelingsbloeding als symptoom, tweede zwangerschap geen symptomen, derde zwangerschap menstruatie krampen van 8 tm 11 DPO, vierde zwangerschap geen symptomen, en veel steekjes en vanaf vandaag (10 DPO) menstruatiekrampen.
1e kindje 3 jaar bezig geweest. Fertiliteitstraject voor gestart. 2e kindje spontaan onverwachts in ronde 1?
Hier ook al 10 maanden gestopt met bv dus hoop dat het snel weer beter wordt. Ik begin wel weer een regelmatig cyclus te hebben. Alle we duimen voor ons allebei hè
1e is door de pil heen gekomen, met ex partner. 2e 4 jaar bezig geweest, waarvan 3 jaar onderzoeken en wachtlijst, na start 11 rondes in de mmm (eerst iui, en daarna ivf.) 3e 1e cryo gelijk raak uit dezelfde ivf poging als mn jongste dochter.
Alleen van de eerste 1 en laatste weet ik het aantal rondes nog 100% zeker. 1e kindje: ronde 1 2e kindje: ronde 3 3e kindje: ronde 6, ronde ervoor vroege miskraam 4e kindje: ronde 7, ronde ervoor vroege miskraam Nu in ronde 6 voor een 5e (1e met huidige partner). Eerder dit jaar met 7 weken miskraam gehad. Vanaf toen pas gaan tellen in rondes. In ronde 3 nog een vroege miskraam. Bij mij zou je inderdaad echt denken; hoe ouder je wordt het moeilijker het gaat.
Mijn eerste zoontje was na 7 rondes, 2de zoontje in ronde 2 3de kindje (met mijn nieuwe partner) momenteel begonnen aan ronde 3...
Na 6 rondes was ik zwanger. Eerste 5 rondes enorm veel stress ervaren. De maand dat ik ontslag nam en een andere job had, ben ik onmiddellijk zwanger geworden. Bij ons had het dus echt met stress te maken. Symptomen: ik was de eerste maand geregeld misselijk en had enkele keren compleet onredelijke mood swings. Echt gewoon uitbarstingen waarvan ik na enkele uren ook dacht: wat was dat? Waarom reageerde ik zo intens en onredelijk?
1e kindje: Vroege miskraam in rond 4 Uiteindelijk zwanger in ronde 7 (dus 3 rondes na vroege miskraam) 2e kindje: Ronde 1 meteen raak