Hallo Dames, Ik ben benieuwd naar de hoeveelheid rondes en evt. behandeling voordat jullie zwanger zijn geworden. Ik kijk meestal naar banners maar als iemand zwanger is halen ze meestal de rondes weg ..... Dus dames, kom maar op!
Ja ik gun het ook echt iedereen om net zo snel als ons zwanger te raken en ik wens het jullie echt allemaal toe. Mijn man en ik komen beide uit een mega vruchtbare familie, bijna iedereen is altijd de eerste ronde zwanger....
Hmmm....mijn familie bestaat ook alleen uit grote gezinnen. Allemaal na trouwen zwanger. Van mijn man zijn kant ook.....ik denk niet dat dat wat uitmaakt. Maar ik ben blij voor je dat je in verwachting bent Geniet ervan!
Hier met het ontpillen niet meegeteld, want toen bleef het wel maanden weg, in ronde 2. In oktober gestopt met de pil, Januari voor het eerst een normale cyclus en februari is raak.
Ik ben 18 maanden bezig geweest en had (maar) 7 rondes. Bij mij in de familie zelfde.... Megavruchtbaar (mn moeder hoefde je alleen maar aan te kijken en ze was zwanger) Ach, ben altijd een buitenbeentje geweest
2 maanden ontpillen en toen in ronde 4 zwanger (dus de 6e ronde na stoppen pil). Maar ik had gelukkig wel een hele regelmatige cyclus, dus we wisten precies wanneer 'het' moest.... Succes!
Ik ben de 7de ronde zwanger geraakt. In het begin had ik onregelmatige cyclus, maar de laatste 2 maanden was het weer normaal. Succes voor mensen die nog zwanger moeten worden! Groetjes Nazli
29 rondes, dat was de 4e iui. Helaas een MA. Daarna nog 3 iui gedaan. En in ronde 38 zwanger geworden dmv de 2e ivf (1e icsi)