22 september 2007 gestopt met de pil en 26 oktober voor het laatst ongesteld geweest. ronde 2 dus, wat ik totaal niet verwacht had
31 december 2007 gestopt met de pil, duurde even tot mn eisprong (26 januari, gemeten met thermometer) maar toen was het meteen raak, dus ik was de 1e ronde zwanger.
ik ook ronde 7 maar had wel maar bij drie cyclussen een eisprong gehad en bij de rest niet. dus eigenlijk nog redelijk vlot
Na 10 maanden borstvoeding vanaf aug. 2007 aan de slag voor nummer 2, tot dec. geen succes, (bij de eerste geen eisprong dus met clomid) Vanaf december dus weer met clomid aan de gang en de tweede ronde was het raak!
Ik ben in april 2007 gestopt met de pil en in september zijn we er echt voor gegaan. In januari was het raak.
gestopt met pil..gelijk zwanger(werd wel miskraam met 12 weken)..daarna na 7 mnd weer zwanger (loopt nu bengel van 4,5 rond) en nu weer gelijk zwanger na stoppen van de pil..en nu maar hopen dat het goed blijft gaan!
ergens in juni hebben we besloten om er voor te gaan. Ik was niet aan de pil dus we stopten gewoon met condoomgebruik. Ik heb me de eerste maanden niet echt verdiept in zwanger worden dus tot aan november weet ik niet of de timing wel goed was.(prob. not ) vanaf november ben ik er bewust eens naar gaan kijken en toen was het in januari raak. 3e ronde ofzo dus.
In totaal 6 rondes na stoppen met de pil, maar de 2e ronde dat we er echt voor gingen en de juiste momenten benut hadden zeg maar