In 2 rondes. De eerste duurde 50 dagen en de tweede was nog langer totdat ik op dag 71 opeens een positieve test in handen had. Hoe bedoel je verrassing?
zoo wat snel hey! gefeliciteerd! ik ben in oktober gestopt 1x naar 28dagen(nog door pil) daarna 40 dagen, en toen 35 dagen en maand februari nog niet dus!... weet niet meer zo goed wat ik moet doen zit nu al op een cyclus van 47 dagen! en vanamorgen weer negatief getest!1
hu nee! als ik maandag nog niet ongi ben ga ik denk ff naar de ha voor bloedtest,, heb wle het gevoel dat ik zwanger ben!
1ste ronde meteen raak, helaas MA en daarna weer na 5 rondes raak, helaas een MK en nu zitten we op de derde keer te wachten dat het raak is. xxx Joyce
1e keer na 6 rondes zwanger, helaas mk, daarna duurde het behoorlijk lang nu 13 rondes na mk weer zwanger.
Dag dames, ik was in juli 07 gestopt met de pil maar we zijn toen verder gegaan met de condoom. Ik had in januari eindelijk me normale cyclus en deze maand zit ik in mn eerste ronde ik hoop dat het in de eerste ronde raak word
De dagen gaan zoo langzaam ik probeer om niet er naar te denken en te hopen. Als ik straks ongi word ga ik me dan niet lekker voelen. Maar ik heb de laaste tijden heel erg honger aan de tafel tijdens het eten heb ik zelfs zoo een honger gevoel. (sorry) er hange geen frisse geurtjes bij mij aan de lucht. ineens krijg ik slaap en dan ben ik ieder ochtend vroeg op. Misschien is het gedachtelijk soo omdat ik wil dat ik zwanger word
2 jaar geleden was ik na twee rondes zwanger. De eerste ronde duurde 46 dagen. Bij de volgende heb ik op dag 55 positief getest. Jammer genoeg wel MK ..
1 maand ontpilt en niets geprobeerd. toen de 3e ronde zwanger! (en overgewicht dus dat hoeft ook niks uit te maken al lees je dat overal)