derde ronde raak! eerste ronde niet echt geprobeerd dus eigenlijk in twee rondes. wat een bofkont he? gr kim
1e en 2e ronde uit een potje (ik ben een bam-er met een fantastische donor), 3e maand overgeslagen, 3e ronde op de natuurlijke wijze met donor en raak!
Eerste ronde! Helaas verloren we een vruchtje en startte de bloedingen zonder krampen. Echo om te kijken of BM mooi leeg was en wat denk je: er zat nog een vruchtje MET hartactiviteit. Een enorme verrassing en we zijn natuurlijk weer dolblij. Nu maar hopen dat dit ukkie blijft zitten.
Ja ongelooflijk he! We waren wel erg in shock haha maar nu weer net zo onzeker als eerst en hopen dat hij/zij het gaat redden. We blijven voorzichtig met juichen
eerste ronde na het stoppen met de pil. Een beetje overwachts omdat het zo snel kwam, maar superwelkom.
Nov 2007 gestopt en dec 2007 zwanger maar pas in januari positief gestest. Dus na 2 rondes denk ik dan
Nou dames, ik mag ook! Na 5 rondes....! Ik heb wel (2 dagen) voor nod getest...en licht positief. Daarna elke dag tot aan nod (vandaag) vet positief! Ik ben nog wel bang van wat gaat komen maar zeker is wel dat ik zwanger ben!