Heeeeel wisselend dus! En bleef jullie cyclus hetzelfde terwijl jullie aan het klussen waren zeg maar? Ik heb namelijk sinds we actief bezig zijn een onregelmatige cyclus terwijl deze daarvoor regelmatig was (zie mijn topic bij zwanger worden).
bij de eerste in ronde 1, bij de tweede ronde 7, bij de derde weet ik het niet meer maar ook vrij snel, deze ronde 1.
12 e ronde mijn cyclus bleef aardig gelijk eigenlijk verschilde het twee of drie dagen steeds maar weet ook niet of ik er voor een mooie cyclus had ja met de pil was het duidelijk maar daarvoor weet ik het niet meer.
ik ben door de pil heen zwanger geraakt. en ben er erg blij mee. maar ik besef dat ik veel geluk heb gehad met snel zwanger kunnen worden. want was me verteld dat mijn medicijnen nogal probleem zouden kunenn zijn. (echter die medijcijnen zorgde er ook voor dat de pil iets minder betrouwbaar was en ik dus ondanks zware pil en goed gebruik zwanger werd.
Bij mijn eerste zoontje ronde 5. Bij mijn tweede zoontje ronde 1. Nu gaan we voor de derde en we zitten in de eerste ronde. Alhoewel we wel hebben gevreeen, zijn we er niet fanatiek mee bezig geweest, mijn beide zoontjes zijn ziek geweest. En heb ik ook nog niet me cycles bij gehouden, dus ik weet niet precies hoeveel dagen hij is. Maar we zullen zien!
Hier in ronde 16. Mijn cyclus was behoorlijk onregelmatig (van 28 tot 38 dagen) Succes met zwanger worden
na de 5e ronde, hebben ons er echter niet heel erg mee bezig gehouden. Heb dus geen idee wanneer mij eisprong was etc.
in ronde 6.. na 14 jaar aan de pil te zijn geweest.. Vond het op het moment zelf lang duren maar als ik er op terug kijk is het toch wel super vlot gegaan..
ronde 17 cyclus voor de pil: regelmatig, maar 35 dagen tijdens de pil: regelmatig 28 dagen (uiteraard) na de pil: regelmatig 28 dagen - zeer stipt
ronde 7 wel heel wisselende syclussen terwijl ik al 3jaar van de pil af was syclus rond de 28/45 dagen... succes!
1e zwangerschap in ronde 1 (miskraam) 2e zwangerschap ronde 18 (miskraam) 3e zwangerschap ronde 10 (zoon) 4e zwangerschap ronde 5 (zoon) 5e zwangerschap ronde 1 (meisje, moet nog geboren worden) bij mij was het dus van alles wat! groetjes, Chantal
Bij de eerste ronde 0 (we hadden het er net over gehad en toen bleek ik al 7 weken zwanger) Deze keer was het ronde 2
In September gestopt met de pil, en een erg onregelmatige cyclus laatste duurde 41 dagen. En op 25 Maart positief getest dus 7 rondes +/-
1e zwangerschap ronde 1 (mk) 2e zwangerschap ronde 4 3e zwangerschap alweer in ronde 8 aanbeland... Pim