Hoi, Wij hebben na iui en ivf behandelingen een pracht van een zoontje gekregen! Wij hebben nog 5 cryo's en willen (als we de keuze hebben) niet teveel leeftijd tussen een eventueel tweede kindje hebben. Er is weer een gesprek geweest en we mogen starten wanneer we willen. Gisteravond is mijn menstruatie weer begonnen dus maandag ga ik het doorbellen. Nu ben ik even benieuwd wanneer zijn/zouden jullie voor een eventuele tweede gaan?
Denk dat je het pas moet doen als het goed voelt en als je eraan toe bent ook lichamelijk! Wij waren begonnen voor een brusje toen onze zoon 9 maanden oud was. Voor ons ook een cryo tp in eigen cyclus dus minder belastend dan een hele nieuwe behandeling. Succes
Wij zijn afgelopen december, na 1 jaar en 2 maanden, daadwerkelijk weer begonnen (moesten een compleet nieuwe behandeling in, hadden geen cryo's). 3 maanden daarvoor was ik met de borstvoeding gestopt. Ik had wel graag eerder een tweede gewild, maar wilde de bv ook alle tijd geven. Je weet immers niet of een nieuwe behandeling ook het gewenste resultaat zal geven. Inmiddels weten we dat gelukkig wel ...
Ik wilde op zich toen mijn dochter 2,5 was wel weer. Maar gezien werk en mijn conditie is het nog 1,5 jaar later geworden. met cryos was het waarschijnlijk eerder geweest maar wij moeten opnieuw de icsi doen. Ik ben geen baby-baby moeder dus eerder dan na 2,5 jaar is voor mij echt geen optie geweest