Ik wil even iets kwijt.... Rond 31 dec had ik mijn vruchtbare periode en hebben we goed geklust Ik hoopte eigenlijk dat ik daarna iets zou voelen wat zou duiden op een evt zwangerschap... Eerst dacht ik te wachten tot de innesteling, maar ook nu voel ik niks!! De goede hoop die ik na het klussen had is dus al wel weer een beetje verdwenen. Ik weet dat je niet altijd iets hoeft te voelen, maar toch.... wie voelt zich hetzelfde??
Ik ken het ook heb ook goed geklust en kan morgen al testen voel ook nog eigenlijk niets wat er op lijkt. Dan zakt eigenlijk de moed wel weer in je schoenen het zal toch wel niet. die periodes van optimistisch zijn dat je misschien wel zwanger bent. maar hoe dichter je bij je nod komt hoe meer je gaat denken tis toch niet zo.
maar morgen al testen is super!! dat is snel... kun je dan wachten? zou ik niet kunnen!! succes, zal voor je duimen!
Kan ik ook niet heb wel een vroege test gedaan met mijn vermoeden maar die was negatief... Hoor heel veel verhalen dat je beter op de dag zelf kunt testen.
dat is ook zo, maar moet je je wel kunnen inhouden om het niet vroeger te doen! Ik voel me altijd zo'n sukkel als de vroege test negatief is, dan twijfel ik aan mijn lichaam en neem me voor om niet meer vroeg te testen omdat alles wat ik voel niet reeel is, maar als ik dan weer een maandje verder ben..... succes morgen!!
Herkenbaar... ook rond de 31ste vruchtbare periode en kan over een week testen. Voel ook helemaal niks! Alleen wat last van mn darmen, maarja dat kan zoveel redenen hebben. Ergens hoop je op een raar gevoel, of iets anders dan normaal, iets opvallends.... Toch kun je er ook helemaal niets van merken heb ik gelezen. Zucht...
Dan zitten wij ongeveer gelijk fruity! Jouw NOD ook 16 januari? Ik wil woensdag testen.... Vorige maand voelde ik wel van alles maar toen was het ook niks, dus in dat opzicht.... Maar je hebt zo'n behoefte aan een teken.... pffff
Bij mij is het 14 januari als ik uitga van 5 weken, maar... heb een hele onregelmatige menstruatie, dus het kan ook nog zomaar te vroeg of te laat zijn.. Ja zou fijn zijn als je ergens een gevoel zou kunnen krijgen dat het goed zit.. Ik durg eigenlijk niet goed eerder te testen..
Misschien krijgen we in de komende dagen nog een teken! hoop doet leven zeggen ze dusss..... succes! ook met testen! zal voor je duimen!
wederzijds!! Ik ga nu maar eens achter de laptop vandaan, is ook zo ongezellig voor mn vriend Ik zit dr al de hele avond achter.
Ik voeg me bij jullie Mijn ei was ook rond de 31e en wacht nu ook op mijn NOD die waarschijnlijk 14jan is... Ik voel eigenlijk ook helemaal niets! Het enige is dat ik een opgeblazen gevoel heb en het lijkt alsof ik kilo's ben aangekomen Zook ook graag wat zwkwaaltjes willen voelen eigenlijk... Maarjah.....we moeten nog even geduld hebben!! Ga volgende week zaterdag testen denk ik! Succes jullie ook!!!!!
Hallo, Ik heb ook zo iets.. Op oudjaarsdag had ik een positieve ovulatietest en op nieuwjaarsdag had ik eisprongpijn en ik kan het ook nog zien aan mijn temperatuurkaartje (zie handtekening). Mijn klachten: Alleen maar tot een paar dagen na de eisprong een soort lichte menstruatiekramp. En daarna helemaal niks, maar ook niks kan toch kan toch iets positiefs zijn?? Dan heb je in ieder geval ook geen last van PMS (Mijn nod is denk ik op 12/13 jan., ik heb namelijk een LF van 12.) Groetjes, Carlien
Ik voel ook nooit iets. Heb nu pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd voor ik ongesteld wordt. Dus ben bang dat het weer niets wordt....
dames niet te snel opgeven bij mijn 1e zwangerschap voelde ik ook helemaal niks...dit kwam pas na 12 weken dus er is nog hoop
Hier nog iemand! Op 30 dec 's morgens heel vroeg een super positieve ovu test en had volgens mijn diezelfde avond laat mn eisprong zo te voelen. Goed geklust die periode natuurlijk! Mijn NOD is ook zo rond de 14e en voel ook echt helemaal niets haha. Heb ook een voorgevoel dat het niet raak is maar waar ik dat op baseer.. geen idee! Succes met wachten allemaal
Zo voel ik me ook! Alleen zat jij pas 4-5 dagen na je ei toen je t typte! Dan is de evt innesteling nog niet eens geweest. Ik denk soms wel wat te voelen nu, maar kan ook met bijv darmen te maken hebben. Ik had na de eisprong ook hoop, hoe dichterbij nod hoe minder hoop
Ik voeg me ook bij jullie! Heb mijn NOD ook rond dezelfde tijd als jullie denk ik, is nog niet erg stabiel. Voel dus ook heel weinig, en ik probeer me er maar aan vast te houden dat dat juist een goed teken is! Vorige maanden al heel snel zere tepels etc, nu nog niet, het enige wat ik heb is hele kleine lichte steekjes in mijn onderbuik, doet niet zeer maar voel t wel. Verder niks!!! Ik duim voor jullie!! (en mezelf )
volgens mij wilden onze eitjes er allemaal uit met de jaarwisseling.. alsof ze nog in 2010 wilden springen ik heb de 30/31e mijn eisprong gehad. Terwijl hi eigenlijk normaal wat later zou komen.. Ik heb wel wat last van dingetjes.. maar ik weet niet waar het van komt. mijn cyslus is een beetje off sinds ik allemaal pijnmedicatie heb gehad voor een hernia okt. tot begin dec. Ik heb wat alst avn mijn borsten en tepels, verder beetje misselijk al dagen (maar mijn dochter kotste gisteren alles onder, dus kan ook een virusje zijn) wat last van mijn darmen en krampjes alsof ik ongi ga worden.. Maar nogmaals, mijn hormonen zijn het spoor bijster. Dus kan overal van komen (dat moet ik mijzelf steeds weer vertellen, anders neemt mijn hoofd een loopje met mij en ben ik er vreselijk mee bezig) Doordat mijn ei te vroeg was hebben we juist gevreeën. Eigenlijk zouden we nog even wachten tot ik weer helemaal ok was. Dus zou wel heel erg toevallig zijn allemaal... Maar medio volgende week gooi ik er een testje tegen aan denk ik,...
hai ik voel ook niks en ben 1 dag over tijd.( mijn lilypie hieronder nog niet bijgewerkt). ik ga wachten met testen, het enige wat ik voel is opgeblazen gevoel,soms hele lichte krampen in onderbuik, lichte hoofdpijn en hier en daar wat acne, maar dat heb ik ook als ik moet menstrueren! ik voel me ook elke keer zo onzeker, ik wacht nog af tot maandag denk ik, en dan pas testen! Succes allemaal
He Meiden, Hoe is het hier? Voelen jullie al iets? Ik nogsteeds ernstig weinig. Nog niks aan borsten, alleen 'gedoe' in mijn onderbuik, verder niks...