Hallo lieve mensen, Even een vraagje ik ben nl in de war. Ik zal het kort houden. Ik heb een cyclus van 21-22 dagen. Mijn nod in feb was op de 22ste. Normaal vloei ik 5 dagen maar op 15 maart was dat maar een druppel helder bloed. Testen negatief en tot nu toe geen menstruatie te zien (gelukkig) Dit is tot nu toe nooit gebeurt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja het zou een innesteling kunnen zijn. veel vrouwen verwarring zich met een innestelings bloeding of een normale menstruatie! Daarom hoor je ook vaak dat vrouwen zeggen dat ze de eerste maand gewoon ongesteld zijn geworden maar dat is dan een innesteling omdat dat rond de zelfde tijd valt! Ik snap alleen even niet goed met je dagen en cyclus!! kan je even duidelijker uitleggen.. bedoel je cyclus dag 22 of 22maart??? en op welke cyclus dag zat je op 15 maart?? het kan zijn dat je te vroeg ben met testen... ik heb trouwens ook een bloeding gehad tijdje geleden.. maar geen eisprong en geen innesteling dus waar dat vandaan kwam weet ik ook nog steeds niet!! ben nu maar me menstruatie aan het opwekken met primolut! ik hoop echt dat je zwanger bent het zou best kunnen hoor!!!
Hoi eloveh,Leuk dat je reageerd. Ja sorry dat is niet zo duidelijk idd. Mijn cyclus is normaal 21 tot 22 dagen. Dus regelmatig. Mijn laatste "echte'" menstruatie was op 22 februari. Vervolgens weer op 15 maart. Maar dat was maar een druppel. Tot nu toe dus geen bloed te zien. Hoop dat je het een beetje begrijpt.. Ik heb vandaag nog getest maar nog steeds helaas negatief!! Je zou nu toch wel denken dat er genoeg hcg in m'n lichaam moet zijn.. Hoelang zijn jullie nu al aan het proberen? Wij anderhalf jaar. Binnenkort een afspraak bij de fertiliteit..
ok dus die kleine bloeding was dus op Cyclusdag 24? Dus stel die bloeding was geen menstruatie zit je nu dus op dag 45!!?? Moest het ff uitrekenen hoor maar wel een beetje vreemd inderdaad! maar hoelang ben je al gestopt met de pil? en heb je altijd zo'n korte cyclus?
Ja dat klopt. Laatste half jaar heb ik zo'n korte cyclus.Voorheen was dat altijd 28 dagen. Ik gebruik nu 2 jaar geen pil. Weet het ook niet meer Pffff
dan zou ik toch maar even contact opnemen met je ha of met je gyn als je daar zit? ik zou graag antwoord voor je willen hebben maar weet het ook niet!! veel sterkte!
Als je al zover over tijd bent zou ik ook contact opnemen met HA of gyn, misschien kan een bloedtest of andere test meer duidelijkheid geven? Het klopt iig niet helemaal lijkt me! Sterkte! Ik duim dat het wel posi is!