Na hoeveel tijd was je je buik kwijt na een keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door yasmin10, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Ik heb ook een ks gehad en het afvallen is mij 100% meegevallen. Ik was in totaal 18 kilo aangekomen. De eerste week ben ik er al 10 kwijtgeraakt. De tweede week 5 en over die laatste drie kilo deed ik een stuk langer. Ik zit nu 1 kilo boven m'n oude gewicht.

Dat is dus wel allemaal positief MAAR dat betekent niet dat ik ook dezelfde proporties heb. M'n borsten hangen en zijn slap:( en m'n buik is ook niet meer zo stevig als voorheen. Hoewel het me allemaal ontelbaar keer waard is geweest, heb ik nog wel moeite om m'n lichaam (lees borsten) te accepteren zoals het nu is.

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Na 2 maanden kon ik alles weer aan. (ook de broeken dicht ;)
    Maar een jaar verder merk ik dat ik toch wat flinker bent geworden. Ik heb ook antidepressiva gebruikt en dat was niet echt bevordelijk. Nu 2 maanden gestopt en merk dat ik (heel langzaam) weer "normaal" word.

Ik zou me er niet te druk om maken. Toen ik postnataal was was ik vel over been, ik was nog nooit zo slank geweest. Het interesseerde me niks. Nu ben ik wat zwaarder maar ik ben nu wel weer gelukkig. Buikspier oefeningen doen iedere dag doet wonderen trouwens.

Liefs Kari

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou sorry maar ook hier niet echt posi ...

na de bavalling was ik terug op gewicht ... had een mega buik van de zwangerschap en om eerlijk te zijn lijk ik nu nog wel 4 mnd ofzo ... heb echt zo'n flap hangen ...

heb nu eindelijk de kracht gevonden en ben fanatiek aan het lijnen en sporten !
    ben nl na de bevalling aangekomen :oops: nog een kilo of 5 :oops:
    dus ik kan er nog ff tegenaan !

4. Mutiara

Mutiara Lid

5 feb 2008
    18
    0
    0
    Midden- Nederland
    Ik was na de keizersnede juist 4 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap! Ik was ook niet veel aangekomen ( 9 kilo), maar door de dagen in het ziekenhuis en het mindere lekkere eten daar ging het heel hard. Nu zit ik gewoon weer op mijn oude gewicht en kan eten wat ik wil door de borstvoeding! Mijn buik is nog wel wat bol, maar dat komt omdat de buikspieren nog wat flubberig zijn. Gewoon aanspannen schijnt al te helpen, dus hoef je geen sit-ups ofzo te doen.

5. CA08

CA08 Lid

9 jan 2009
    6
    0
    0
    Hallo
    hier precies hetzelfde verhaal. Kan nu 2 van mijn oude broeken aan maar vind het zonde nieuwe kleding te gaan kopen. Ik ben 11 weken geleden bevallen met een ks. het heeft echt tijd nodig, en intussen gezond eten en sporten, ben er een paar weken geleden mee begonnen! Nu is mijn buikje wel minder aan het worden, maar de kilo's blijven eraan zitten, moet er nog 5 kwijt minstens

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik denk dat het vanaf volgende week wel weer wat harder gaat met afvallen. Dan moet ik nl weer beginnen met werken en ben ik 3 dagen goed in beweging. Nu zit ik toch heel vaak lekker op de bank, natuurlijk loop ik regelmatig buiten met de kleine, maar als je altijd gewend bent om 5 dagen veel te bewegen is dit een heel verschil. Qua voeding gaat het de laatste weken al beter, ik eet nu een stuk gezonder en snoep ook niet zo veel meer.

Deel Deze Pagina