De titel zegt het al. Toen je besloot te stoppen met de pil, hoelang duurde het voor je zwanger werd? Ik ben heel benieuwd! Zelf wil ik eind deze maand stoppen met de pil.. P.s excuses als ik in het verkeerde subforum zit.. Ik twijfelde.
Toen ik stopte heb ik 1 menstruatie afgewacht, ronde 1 was ik gelijk zwanger, maar een miskraam gekregen helaas. Na de miskraam duurde het 6 rondes, dus 6 maanden voor ik weer zwanger was, erg snel.
4x in 1x raak... Heb heel veel geluk gehad! 1 zwangerschap eindigde in een miskraam... Trotse mama van 3 geweldige kinderen...
Met de pil gestopt midden maart en dan nog twee keer ongie geweest, derde ronde was het raak. Ik had een positieve zw-test begin juli. mijn cyclus bleek wat aan de lange kant nadat ik met de pil stopte.
2 jaar. Eerst een jaar zelf geprobeerd en toen een jaar mmm met icsi en nu in verwachting van ons eerste kindje!
Nadat ik getrouwd was gestopt met de pil. Maar pas na een jaar gestopt te zijn geprobeerd zwanger te raken, dat lukte in 1 keer. Helaas een MK. Toen 3 maanden moeten wachten door omstandigheden. Daarna weer geprobeerd en weer in 1 x raak wat wel goed is gegaan.
6 jaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr maar er kwam veel tussen door ... hersen tumor en endo en uiteindelijk via icsi zwanger geworden
Precies een jaar over gedaan! Kwam o.a. door ontpillen en kwam er toen ineens achter dat mn schildklier te traag werkte en prolactine gehalte iets aan de hoge kant was, dus moest daar eerst medicijnen voor hebben zodat die hormonen weer op een normaal level waren. Toen was het volgens mij meteen raak
Eerste kindje, eind aug gestopt met de pil na 11jaar, in oktober een positieve test Nu tweede kindje, begin juli gestopt met de pil na 1maand (het begon al te kriebelen voor een tweede , begin oktober positieve test Succes straks! Veel plezier en hopelijk is het bij jullie snel raak!