De eerste na 2-2,5 jaar. En nu in de derde maand al. Het is heel onwerkelijk dat het nu zo snel gegaan is.
Ik was op mijn 16e al gestopt met de pil, ik had geen gemeenschap en door pcos was ik benieuwd wat mijn menstruatie zou doen. Ik ben meer dan 1 jaar niet ongesteld geworden, en ook daarna was het drama. Op mijn 18e ging ik samenwonen en sindsdien niks gebruikt en heeft 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. Toevallig een week voor de afspraak welke behandeling we zouden gaan volgen bleek ik toch zwanger. Na de bevalling besloten om te kijken waar het schip strand dn tot onze verbazing 9 maanden na de bevalling weer zwanger geraakt. Na deze zwangerschap gaan we wel aan anticonceptie want vind 2 kinderen genoeg.
Ik was al 1,5 jaar gestopt met de pil maar in februari dit jaar zijn we gaan proberen zwanger te worden... In ronde 5 was het raak, begin juli positieve test...
Van de eerste ben ik 5 maanden na het stoppen met de pil zwanger geraakt, in december bevallen en 3,5 maand later opnieuw zwanger. En dat terwijl mij op mijn 16de verteld was dat ik 0,1% kans had op de natuurlijke manier zwanger te raken en dus hormonen zou moeten slikken etc!
Direct raak. 5 januari dit jaar laatste pil geslikt en 8 februari positieve test in m'n handen. Zo snel hadden we het niet verwacht maar het kan wel.
Ik ben de eerste keer in december 2007 gestopt, ik was in juni 2008 zwanger. Nu ben ik in november gestopt, en we zitten in de eerste rond en wachten (on)geduldig tot mijn NOD dit weekend
Ik had een Mirena - 2 keer ongesteld geweest toen die eruit was, dus 3e ronde raak bij onze eerste. Daarna alleen condooms gebruikt. Onze tweede in de 2e maand zonder, onze 3e was een verrassing.