1e: na 3 maanden 2e: na 6 maanden 3e: na 3 maanden (miskraam) 4e: na 3 maanden (miskraam) 5e: na 6 maanden
Ik had een spiraal, toen die eruit was meteen gaan proberen. De eerste cyclus duurde 57 dagen. De rond daarop was ik zwanger
bij de 1e gelijk 1e ronde zwanger bij de 2e was ik ronde 2, ronde 4, ronde 7 en ronde 8 zwanger. de eerste 3 x vroege miskraam. ronde 8 ging het goed.
Eerste keer: gestopt met de pil, gelijk ronde een zwanger, helaas een miskraam. Tweede keer: moest m'n menstruatie afwachten na de cueettage van wege de mk, die was twee feb en drie maart had ik een positieve test. Kleine meid is al weer een jaar ! Derde keer: gestopt en ronde twee zwanger. Heb mega veel geluk. Bij veel stellen om mij heen duurt het langer. Wij waren deze keer er ook niet echt op voorbereid dat het weer zo snel zou gaan. Tweede keer was snel na een mk, dan ben je erg vruchtbaar. Maar leuk dat jullie gaan stippen met de pil! Heel veel plezier de komende tijd .
Ik was al lang gestopt met de pil. Bij de eerste in ronde 3 Bij de tweede in ronde 12 En deze zwangerschap is een kadootje
In januari was ik gelijk na de eerste maand zwanger. Maar toen helaas met ongeveer 9 weken een miskraam gehad (begin maart). Ik heb toen ongeveer 1 volle maand bloeding gehad, en na deze maand zijn we het weer opnieuw gaan proberen (april). Vervolgens in september weer positief getest, dus deze keer heeft het 5 maanden geduurd. En nu ben ik inmiddels 18 weken zwanger...
3 jaar, na 2 jaar mmm in gegaan en tussendoor meerdere miskramen. Nu moeder van een prachtig jongetje van 3 maanden.
Ik ben twee keer door de pil heen zwanger geraakt. De eerste keer werd het een miskraam, dat is ruim 5 jaar geleden en ik moet zeggen dat de zwangerschap ook helemaal op het verkeerde moment kwam (studie, geen geschikte woning, financieel niet breed etc.). De tweede keer was eerder dit jaar. Toen heb ik het wel graag willen houden. Helaas werd dat een missed abortion en er werd gezegd dat ik rekening moest houden met 3 tot 6 maanden wachten op een zwangerschap. Toch vanaf ronde 1 meteen weer zwanger. Nu ruim 15 weken. Ik besef heel erg dat ik hiervoor in mijn handen mag knijpen! (het derde sterretje is een tweeling broertje of zusje van de kleine vechter die nog in mijn buik zit en het tot zover ik weet hartstikke goed doet). Succes, ik hoop voor je dat het snel raak is, en dan ook meteen gezond!
Ik was al een jaar met de pil gestopt maar mijn cyclus was nogal onregelmatig (tussen 28 en 39). Toch waren we met de 3e ronde zwanger (hulp van ovulatietesten en tempen)
Ik was beide keren niet aan de pil toen we besloten dat we graag (nog) een kindje wilden.. eerste keer gelijk zwanger in één ronde, nu 3e ronde..
de eerste naar ruim een jaar, stonden toen met 1 been in de MMM maar gelukkig is het toch gelukt. We zijn weer gaan proberen toen onze dochter 6 maanden was, toen 2 keer een vmk gehad en nu zwanger. vanaf en het proberen tot daadwerkelijk (blijvend) zwanger was ruim 6 maanden.