Hallo even een vraag. Heb sinds twee weken last van voorweeen maar altijd van ongeveer 23.00 uur tot 01.00 uur. Heben meer bijna bevallende dames dat? Dus alleen s avonds voor weeen.
Jep, zodra ik op de bank plof 's avonds begint het. Fikse harde buiken die ik echt weg moet zuchten. Kan ook even niet praten dan.
Hier was dat ook zo.. Had ook een beetje te maken met de drukte van de dag en wat ik had gegeten.. Uiteindelijk in de nacht verrast door gebroken vliezen en 2 uur daarna kwamen de echte weeen.. Bij de eerste had ik het helemaal niet. Bij de 2e heeft het 2 weken geduurd..
Dat had ik ook ja. Iedere avond en op een gegeven moment ook iedere ochtend. Begon rond 34 a 35 weken en eindigde nadat ik met 39,5 was ingeleid en met 39,6 bevallen
Dat dacht ik ook eens met 38 weken, was een beetje verbaasd aangezien de oudste pas bij 41-1 kwam. Maar ze vlakten weer af toen ik iets meer rust inbouwde (uurtje op bed lezen in de middag, optijd naar bed). Bij 39-4 begon het toch..
Ik had precies hetzelfde. Heel soms in de avond een (tussen 7 en 9), maar vooral midden in de nacht. Liep dan altijd te spoken door het huis. In het begin dacht ik steeds dat het ging beginnen. Heb het 1,5 week gehad. Verlos zei dat bij de eerste het niet zorgt voor ontsluiting. Nou ik weet het niet. Toen mijn vliezen braken en ik een uur weeën had, had ik al 5cm.
Ik heb het ook maar dan alleen in de avond. Hier heeft het al voor 2 cm ontsluiting gezorgd! En nu wachten we gewoon weer geduldig af
Hier een weekje in de avond idd ook steeds last gehad van voorweeen bij de tweede Een week daarna braken mijn vliezen maar geen weeen Toch gelukkig al wel 3 tot 4 cm ontsluiting, waardoor ik zo aan het infuus kon na 48 uur
Hier bij zoon een hele week elke nacht, van 01.00-05.00.... Mijn god wat vermoeiend... Zo blij toen de bevalling eindelijk echt begon..
Heb ze nu af en toe 's nachts, word er meestal niet wakker van. Bij de eerste had ik vanaf week 35 elke avond van 20 tot 23 om de 5 a 10 minuten voorweeën, om gek van te worden! Helemaal als je je bedenkt dat vanaf het moment dat het echte werk begon de bevalling zo'n 36 uur geduurd heeft
ik heb het meestal 's nachts (de echt pijnlijke), en dan is het vaak weer een paar dagen rustig. de laatste dagen heb ik hele dagen door flinke harde buiken, ene keer pijnlijk, andere keer minder. het maakt me moe en ik kan door die harde buiken niet veel meer doen. tijdens een flinke harde buik heb ik ook regelmatig het gevoel dat ik moet poepen, maar er is niks. volgens de gynaecoloog zorgen die voorweeen ervoor dat ze steeds dieper in mijn bekken zakt, en dat de bmm daardoor verweekt. van mij mag ze wel komen hoor...
Pfff ben wel blij dat het in ieder geval iets heeft gedaan. Va daag ook flink weeën gehad. Is eerste keer overdag. Hoop dat het snel doorzet