Ons dochtertje wordt volgende week 1 en zitten nu in ronde 6 voor een brusje! Wil niet echt vlotten dus! We hadden het al over een 2e toen ze 3 maanden was en 3 maanden later ook er echt voor gegaan. Ik mag testen op haar verjaardag en ik hoop stiekem dat ik een exrta cadeautje bij me draag!
Erover denken deed ik al toen onze kleine man 6 maanden oud was. Vervolgens heeft het nog ruim een half jaar geduurd voor ik m'n vriend ook zo ver had dat hij er nog één wilde. Nog eens 2 maanden later (14 maanden na de geboorte van nr. 1) was ik al zwanger, er zit zometeen dus 1 jaar en 11 maanden verschil tussen onze kindjes. En om eerlijk te zijn: 2 jaar leeftijdsverschil heeft mij altijd ideaal geleken, in elk geval vanuit het perspectief van de kinderen.
hey meiden mijn zoontje is nu 8maanden en ik ben nu 4 maanden zwanger van de tweede dus hij was 4 maandjes toen we zwanger werden ondanks dat ik nog maar kort gelden bevallen was heb ik geen last van kwaaltjes of iets voel me net zo goed als bij de eerste aleen het is wel een stuk meer vermoeiend hoor zwanger zijn en nog zo een klein hummeltje groetjes shirley
toe mijn dochter een jaar was wou mijn man al, maar ik wou nog niet. toen zij 1,5 was wa ik er wel aan toe en toen was het ook gelijk raak.
mijn dochter was 22 maanden toen we ervoor gingen en meteen raak... niet zo vroeg dus, dat zag ik niet zitten.
Ik ben in september uitgerekend en dan is onze dochter 1 jaar en 9 maanden. Het lijkt me erg leuk als ze zo dicht op elkaar zitten, dus ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.