Hoi dames Ik heb sinds smorgens toen ik wakker werd Menstruatiepijn rechts onder (eierstok)? Straalt naar mijn heup en boven been!! Doet zooo zeeer, heb het.gevoel dat ik ongesteld Ben.. İk weet niet wat dat is kwam in een keer (smorgens) zit op dag 13. En dit kan nooit eisprong ofzo zijn, want het is veelste vroeg en ik voel mijn ovulatie altijd op dag 17/18 enz. Heb morgen afspraak by mn gyn gwn voor controle en ik ga ook tussen door vertelle over wat ik heb nu. Maar mn vraag is hebben jullie ook zo iets mee.gemaakt? Doet gwn echt letterlijk pijn aan een kant echt raar Heb dit pijn nooit gehad zo vroeg..
Ik zou het niet weten meid. Ik heb die pijn ook aan m'n rechter kant maar dan heb ik inderdaad wel mijn ovulatie. Miet toch toevallig een kortere cyclus?
Ik denkvtoch echt aan het laatste groeien van een ei. Je eisprong kan wel eens verschillen qua cyclusdag.
Hmm geen idee, ik voel mijn ovulatie elke maand maar als Menstruatiepijn heb ik niet gehad, heb meer zo drukkend gevoel en kan dan Niet goed lopen of zitte Maar bedankt voor je reactie x
Ik herken het wel, heb ik op dag 14 gehad en zal zeer waarschijnlijk eisprong zijn geweest. Kan best dat je een kortere cyclus hebt deze maand...
Ik herken het wel, maar ik link het ook steeds aan mijn ovulatie. Maar je gaat morgen al naar de gyn, dus die zal je snel meer weten te vertellen. hou je ons op de hoogte?
Zal ik zeker doen heb paracetamol genomen en de pijn is gelukkig niet meer aanwezig.. Pff wat een opluchting zeg haha.. Maar heb wel nu rare plopjes in mijn onderbuik waar ik pijn had
Hoi dames ben er weer.. Ben net.thuis, en mijn eileiders eierstoken zijn goed dus daar heb ik geen Problemen mee (de pijn was de groei) .. Ik ben beetje droog daar onder en door dat kunnen spermas van mn man niet goed na boven zwemmen. Dus heb Medicijn gekregen voor dat ik meer slijm aan maak en zwanger kan worden.. Moet hem 1x per dag innemen ( smorgens) tot 2maanden ( als Ik nog niet zwanger ben dan)
Ja hij zei kan zijn,maar heb niet goed uitleg gehad. Gisteren Nacht (vandaag) heb ik bloed gehad, was niet rood of bruin maar leek meer op oranje kleur Zit op cyclusdag 20 echt raar, heb ook medicijn gekregen van mn gyn misschien kan ook door dat komen, had net gebeld moet over uurtje weer.terug bellen.. In die Medicijn beschrijving staat niks dat je bloed krijgt tijdens innemen, hoop dat mijn bloed de innestelingsbloed is ben benieuwd
Mijn gyn zei kan ook door Medicijn komen, heb wel krampen ( niet heel erg) maar voel m wel, vanmorgen had ik wat bruinverlies met vegen, nu heb ik niks.