Uit nieuwsgierigheid... maar ook op zoek naar perspectief (ben weer ongesteld na een mislukte tp:x) Na hoeveel tp's was je zwanger? Ik start... IVF 1 na verse tp zwanger, maar MA tp 1 van cryo zwanger en bevallen van mijn zoontje tp 1 en 2 cryo voor een brusje zijn allebei mislukt. Nu op naar een nieuwe, verse IVF poging
Wij zijn zwanger geworden van onze 2de verse terugplaatsing Ivf 1 is gestopt Ivf 2 terugplaatsing gehad maar mislukt Ivf 3 is gestopt Ivf 4 verse terugplaatsing zwanger en 2 embryo's in de vriezer
ICSI 1.1 vers: Mislukt ICSI 1.2 cryo: Niet gedeeld na ontdooien, geen tp ICSI 1.3 cryo: MK 6 weken ICSI 1.4 cryo: MA 9.4 weken ICSI 1.5 cryo: nu 11.4 weken zwanger en hopelijk blijft dit goed gaan!!
IVF: 1 mislukte TP ICSI: 1e TP raak (Aiden) Daaruit 8 cryo's overgehouden. 3e cryo-TP raak! (Finley). Overigens kreeg ik de cryo's teruggeplaatst in een nepcyclus waarin ik Progynova slikte en Utrogestan gebruikte.
ICSI 1 : 1.1 vers, zwanger ICSI 2 : 1.1 mislukt (dag van tp ongesteld) 1.2 cryo tp mislukt 2.1 vers, zwanger
Ivf 1 verse tp zwanger. Ivf 2 verse tp zwanger maar miskraam Ivf 3 verse tp zwanger nu 26.4 weken zwanger.
Icsi verse tp; niet zwanger icsi enige overgebleven cryo; zwanger van oudste nu spontaan zwanger geworden.
Ivf 1: verse terugplaatsing niet zwanger, 1e cryo wel zwanger maar MA, 2e cryo niet zwanger, 3e cryo zwanger
ivf1, verse tp: zwanger Daarna alle pogingen voor een brusje mislukt en nu voor de laatste (6e) poging overgestapt naar Dusseldorf en bezig met icsi, afgelopen zaterdag verse tp gehad van 2 embryo's waarvan 1 blasto. Het is volkomen onvoorspelbaar en dat is juist zo frustrerend en vermoeiend..
Wat fijn om te lezen dat er toch heel wat meiden van een tweede of derde (cryo) tp zwanger zijn geraakt. Dat geeft de burger moed
1 icsi, verse tp, zwanger geworden van de oudste Cryo tp, uit eerste icsi, zwanger, mk 6 wkn Icsi 2, verse tp, biochemische zwangerschap, geen cryo's Icsi 3, verse tp, zwanger, nu 37 wkn!
Eerste poging icsi, verse tp werdt mijn dochter van nu bijna 4 jaar alweer. Toen voor brusje gegaan, met de cryos uit de eerste icsi, eerste cryo tp werdt een miskraam net voor de 6 weken zwangerschap. Toen nog 1 cryo tp werdt niks. Daarna weer verse icsi poging en dat werdt mijn zoontje van nu bijna 1,5 jaar. Nu dinsdag tp als alles goed gaat, van de cryos van de tweede icsi poging dus.
1e IVF geen bevruchtingen 1e ICSI verse tp zwanger 1e cryo voor brusje: vroege mk 2e cryo voor brusje zwanger! Wij hebben geluk! ICSI was voor ons de grote oplossing! Ik hoop op snel een zwangerschap voor jou ts!
Vriendin van me: 1 verse tp en 4x2 cryo's laten terugplaatsen, 5de tp is ze zwanger van tp met 2 cryo's uit de eerste poging... Het is nog afwachten of het er 1 of 2 zijn! Hier zijn we nog maar bij de 2de tp (eerste cryo uit icsi 1)
Bij ons is de eerste ivf poging omgezet naar iui. Ivm met groei van 1 eitje. Daarna icsi voorgesteld gekregen. Verse tp... zwanger... in de vriezer nu nog cryos
20x Oi en iui - nooit zwanger geweest IVF 1 - maar 1 embryo, verse tp - niet zwanger ICSI 1 - 5 embryo's - verse tp - zwanger! En dus nog 4 cryo's over
ICSI 1.1 vers: niet zwanger ICSI 1.2 cryo: niet zwanger ICSI 1.3 cryo: niet zwanger Ik weet niet meer of we drie of vier tp's hadden, maar ik ben tijdens ICSI 1niet zwanger geraakt. ICSI 2.0 vers: zwanger (van mijn zoon) ICSI 2.1 cryo: zwanger (van mijn dochter) We hebben nog 4 cryo's in de vriezer.