Hoi meiden hier heel de nacht al krampen en harde buiken maar nog niet echt regelmatig..en die arme man van mij hou ik wakker..
Dat is best vroeg, toch? Ik hoop voor hem (en voor jou ) dat je niet nog 8 weken dit soort nachten hebt
Hihi herkenbaar!! Al wordt ik wel steeds beter in 'stilletjes' uit bed kruipen Hier al een dag(nacht) of 12 veel voorweeen etc.
Nou het is begonnen mag het thuis afwachten als het heviger wordt moet ik terug bellen ze gaan het niet meer tegen houden..
Huh? Maar je bent pas 34 weken. Je kind moet toch de couveuse in? Wow ik zou echt no way thuis blijven met 34 weken... Longrijping? Etc.
Die krijg ik niet meer morgen 35 weken ze gaan niks meer remmen..en ze zijn ook nog niet sterk genoeg nu ga ik wat rusten ben gesloopt
Vanaf 35 weken is een baby niet meer prematuur heb ik me laten vertellen. Een nicht van me is bevallen bij 35 weken en kindje moest net niet de couveuse in. Veel succes!!
Nounou, ze is 'al'. 35 weken hoor. Welliswaar randprematuur, maar de longen zijn gerijpt en doorgaans wordt er nu niet meer geremd hoor. Ts succes!!! Ennuh, couveuse? Vaak is na de opstart een warmtebedje genoeg of zelfs gewoon een wiegje. Uiteraard niet icm dysmaturiteit of andere extra complicaties.
Hier ook sinds maandag aan en af harde buiken/voorweeen. Hoop dat het een keertje door zet. Schattige is dat mijn partner met iedere puff vraagt als hij het ziekenhuis al mag bellen, haha.
Maar met 35 weken hoop je toch juist niet dat het doorzet? Ik heb toen ook krampen gehad.maar was blij dat ze nog even bleef zitten en door kan groeien.. zon kleintje heeft ook meer moeite met zichzelf op temperatuur houden etc toch?
Vroeg of niet... Ik wil je even veel succes wensen met de komende bevalling!! Blijf ff volgen natuurlijk voor de "uitslag" Hihi!
Ik hoop voor je dat het nog niet doorzet, is toch beter voor je kindje om nog even te blijven zitten. En waarom je man wakker houden? Ik heb om 3 uur 's nachts de weeën heel stilletjes opgevangen (ik sliep zelf ook tussendoor), om 6:30 ging de wekker en werd mijn man wakker.
Als moeder van twee prematuur geboren kinderen, sta ik echt te kijken van uitspraken als 'ik hoop dat het doorzet' bij 35 weken. Enig idee wat voor bevalling en kraamtijd je dan te wachten staat? Los van mogelijke gezondheidsrisico's voor je baby. Ik hoop voor je dat de voorweeën vanaf nu wegblijven en je nog minstens drie weken heerlijk kunt slapen. Succes met laatste loodjes!
35 weken is geen voldragen zwangerschap! Bij 37 weken mag je pas thuis bevallen. Ik snap eerlijk gezegd niet je hoopt dat het doorzet! Je kraamtijd gaat zich afspelen in het ziekenhuis! Zo leuk is dat allemaal niet! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt en jullie kindje een goede start! Zet hem op! Heel veel succes!!!
Ben het zo met jou eens. Heb zelf geen premature kindjes, maar waarom zou je in godsnaam willen bevallen met 35 weken? Sorry hoor. Ik begrijp dat niet. Je wil toch je kindje een zo goed mogelijke start geven? Dan wens je toch juist dat het NIET doorzet? En ik begrijp ook niet dat je gewoon thuis mag blijven. Je mag voor de 37 weken helemaal niet thuis bevallen.
Je kan beter een voldragen zwangerschap hebben dan met 35 weken al bevallen. Hier helaas zwangerschapsvergiftiging gehad en ingeleid met 38+6 maar als ik zag hoeveel ons mannetje nog heeft moeten bijzetten is het beter dat ze zichzelf aankondigen....