Spontane bevalling met 32 weken!! 22:45 vliezen gebroken, stormweeen tot 2:15 en toen al volledige ontsluiting! Helaas kreeg ik geen pers weeën dus zelf uit brute kracht gaan persen, anders werd het een keizersnee en dat wilde ik echt niet!! Om 5:45 kwam meneer 1 en 7 minuten later in stuit meneer 2!!
Ik lag in het ziekenhuis om ingeleid te worden dmv een ballonkatheter. Die heb ik 3 dagen achter elkaar gehad om m'n baarmoeder te laten verweken. Deed helemaal niks. Uiteindelijk braken m'n vliezen zelf in m'n slaap, Damn! Dat was zeker 3 liter. Uiteindelijk na 16 uur bevallen met 41.1 weken....
1e spontaan ---> vliesscheur en 4 uur later was ze er... 5 kwartier persen 2e spontaan ---> vliesscheur en 1 uur later lag de kleine op mijn buik... 3 keer persen
Nr 1 : Spontaan - heeft in totaal 3 dagen geduurd...... Nr 2 : Spontaan - heeft in totaal 2 uur geduurd. Nr 3 : Spontaan - heeft in totaal 16 uur geduurd. Geen idee wat nummer 4 doet..... geen peil op te trekken. Maar ik hoop zo n bevalling als nr 2 !! haha
Spontaan begonen met 41.3 weken. Om 04.00 begonnen de weeen, om 05.55 volledige ontsluiting, en om 09.13 is ze geboren na 1x persen. Op deze manier wil ik er nog wel 10 baren
Precies 40 weken. 09:30 weeën, zeer onregelmatig. 10:30 vk gebeld 11:15 vk komt, 8 cm ontsluiting. 12:00 in ziekenhuis met 10 13:28 Elissa is geboren. Dus 4 uurtjes.
Ik ben ingeleid met 42 weken. 's Avonds balonkathether ingebracht; viel er na drie uur uit. Rustig gaan slapen (voor zover mogelijk in een ziekenhuis). Volgende morgen om 10 uur vliezen gebroken. Net voor 19:00 uur was onze zoon er. 9 uur dus feitelijk. Ik heb ongeveer drie kwartier mogen persen.
1e kindje - 38w+2 - spontaan - 21 uur (gestart om 16 uur met meteen weeën om de 5 minuten, bevallen volgende dag om 12u58)
Ingeleid met 39+1, duurde 4,5 uur en toen was onze zoon geboren. De tweede kan ik je in mei vertellen...
Natuurlijk.. Ongeveer 7 uur. Was s'avonds wel de slijmprop verloren en niet geslapen vanwege buikpijn maar pas vanaf 6-7 uur s'ochtends echte weeen. Iets na half 3 s'middag's was ze geboren
Na hoeveel uur? Mag het ook na hoeveel minuten zijn? 3e bevalling vanaf allereerste wee tot aan baby-op-de-buik duurde 50 min 2e bevalling 1 uur 50 min 1e bevalling net geen 4 uur (alle 3 ingeleid vanwege overtijd lopen)
1. Ingeleid 47 vanaf dat de weeen 2 uur lang om de 3 minuten waren geweest. 15 min persen 2. Spontaan 2,5 uur vanaf de eerste wee 3 min persen 3. spontaan Vanaf het serieus was 1,5 uur. Daarvoor wel weeën daarvoor deden zo goed als niks. 1 keer heel zachtjes geperst
Spontaan met 38,1 weken. Nog geen 2 uur Om half 6 nog in de C1000 lopen, toen het zo'n beetje begon. Om 19.38 lag mevrouw op mijn buik.
Na 3 weken voor weeen en 3cm ontsluiting 2x gestript zonder effect. Spontaan begonnen 4.5 later was ons 1e kindje er.