1e kindje (dochter) in natuurlijke bevalling 3,5 uur... 2e juli 2014.... zie dat er mee vrouwen snel bevallen! is de 2e in het ZH geboren of thuis, omdat sommige nog sneller gaan.... ik ben een beetje huiverig, hahaha wil het liefste ZH...
Hier 3 x gestript maar deed niks. Na 41 + 3 was ik het zo zat en heb gevraagd om inleiding. Om 9 uur aan infuus. Om 18 uur is dochter geboren.
1e kind: ongeveer 15 uur. Weeen begonnen om 16.00 bij precies 40 weken. Kind werd de volgende ochtend om 08.30 geboren. Natuurlijke bevalling. 2e kind: 40 minuten. Ik,had een beetje buikpijn. Bij de controle door de gyn had ik al 6cm ontsluiting. Naar het ziekenhuis geraced en kind was er 40 minuten later. Ook natuurlijke bevalling. Ben benieuwd wat de 3e gaat doen.
1e met 42 weken ingeleid. Na 16 uur weeën een ks gekregen. 2e met 41+4 spontaan begonnen, na 48 uur weeën (!) een ks gekregen. 3 met 39 weken met een geplande ks geboren.
1e in 4 uur tijd. Om 00.30 braken de vliezen en om 04.26 is onze zoon geboren, natuurlijke bevalling en thuis geboren. 2e in 54 minuten. Om 03.00 's nachts werd ik wakker en om 03.54 lag mijn zoon op mijn buik na 2 persweeën. De verloskundige was te laat. Gelukkig heb ik mijn vriend 112 laten bellen en die waren 5 minuten voordat mijn zoon geboren werd aangekomen. Ook dit was een natuurlijke bevalling en thuis geboren.
1ste heeft 12 uur geduurd (niet ingeleid) 2e 7uur en ingeleid. ben benieuwd hoe het met deze bevalling gaat
Ingeleid met 41+1. Rond 10.00 aan het infuus met weeënopwekkers, rond 12.00 de eerste weeën en om net voor 15.00 is onze dochter geboren.
Na het breken van de vliezen gelijk om de 5 minuten weeën. Na 11 uur 10 cm ontsluiting. 3 en een half uur persweeën en toen is onze dochter geboren met een spoedkeizersnee.
3x spontaan bevallen. 1e keer verloor ik de slijmprop om 9 uur, om 9.15 kreeg ik een beetje buikpijn en om 12.16 was de baby er. Dat duurde dus 3 uur, waarvan 3 kwartier persen. 2e keer kreeg ik een wee om 16.15. Een kwartier later kwamen ze om de 2 minuten. Om 18.42 werd de baby geboren, dus 2,5 uur later, waarvan 1 minuut persen. 3 keer begon met wat lichte en onregelmatige buikpijn om een uur of 9 's ochtends. Het bleef een tijdlang hangen, om de 20 minuten eventjes een beetje kramp, niet noemenswaardig. Ik werd er wat kriegel van en heb man en kinderen 's middags de deur uitgestuurd, om me te kunnen concentreren en toen zette het direct door. Rond 2 uur had ik wel het idee dat het echt wat zou gaan worden, om de 4 minuten en ik moest ze wel enigszins wegzuchten. Om 4 uur had ik 6 cm ontsluiting en om 17.30 is de baby geboren in 1 hele korte perswee (de verloskundige zei dat ik moest persen en toen floepte hij er onmiddellijk uit als in 'ploep'). Vanaf dat het echt wel weeën werden heeft het dus zo'n 4 uur geduurd.
Bij de 1e met 40+1 om half 2 's nachts de eerste weeën, tot half 4 redelijk goed te doen daarna werd het wel heftiger. Om 18:00 uur 's avonds is onze dochter geboren In totaal vanaf de eerste echte wee dus ruim 16 uur. Bij de tweeling ingeleid met 38 weken. Had toen 2 cm ontsluiting en in de auto op weg naar het ziekenhuis (8:00 uur) de eerste weeën. Om half 10 ongeveer het infuus aan omdat het niet snel genoeg leek te gaan. Om 18:00 en 18:36 zijn de boys geboren. Dus vanaf het moment van de allereerste wee ongeveer 10 uur.
1ste bevalling spontaan had wel al langer dan 24 uur gebroken vliezen maar geen weeën. Vanaf de weeën begonnen tot de geboorte 7 uurtjes waarvan 10 minuten persen. De tweede ingeleid 7:30 aan het infuus en 13:45 geboren. En met twee persweeen geboren ( binnen twee minuten)
Om kwart over 8 's avonds braken mijn vliezen, een uurtje later begonnen de weeën en om 5 over 3 's nachts is onze dochter geboren. Ging behoorlijk snel allemaal, tijd om naar het zh te gaan was er niet, Toen de verloskundige er was had ik al volledige ontsluiting en persweeen,ben thuis bevallen.
Savonds 19.00 lichte weeën ( waarvan ik niet wist dat het weeën waren) Werd vanaf 22.00 steeds erger, en heb verder de hele nacht weeën gehad. Uiteindelijk om 4.15 vruchtwater verloren, en vanaf toen ging het snel. 45min persweeen gehad en toen is zoontje om 6.34 geboren na een mooie thuisbevalling
1ste spontaan weeën meteen rwgelmatig 48 uur waarvan 6 uur persweeen half uurtje persen (wel bijstimulatie gehad en vacuüm) 2de spontaan regelmatige weeën 42 uur kwartiertje persen ( bijstimulatie gehad) 3de weeën tien minuutjes persen in totaal bevalling 36 uur ( zonder bijstimulatie)
1e spontaan bevallen: 3,5 uur. 2e spontaan bevallen: 2 uurtjes? Achteraf wel wat gerommel door de dag heen gevoeld