Hallo allemaal, Ja jullie lezen het goed, beehappy en beehubbie willen het toch nog een 5e poging gaan wagen. Ook al weten we dat onze kansen klein zijn en dat we geen enkele garantie hebben, willen we het toch nog een keer gaan proberen. Vanmiddag hebben we de stoute schoenen aan getrokken en de kliniek gebeld en toevallig is er morgenavond iemand uitgevallen en dus kunnen we morgen al terecht. Ik hoop zo dat de gyn het nog een keer wil proberen en dat we nog een kans krijgen...
Oh meis wat moedig van jullie. Ben je goed uitgerust en opgeladen? Ik wens je heel veel succes met het gesprek alvast. Liefs Zora
jemig... laat dit dan de poging worden...... ik vind dat er nu wel eens goed nieuws mag komen na al die ellende.. mijn menig is , en ik vind dat de artsen dat ook zouden moeten volgen dat als je het trekt om nog een behandeling te doen ze dit moeten toelaten.. ik duim voor jullie groetjes Jose
Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes! Zora, we zijn weer helemaal opgeladen en wat ons betreft kunnen we weer met volle moed starten. Joseetje, dat vind ik eigenlijk ook, al snap ik dat dit natuurlijk dat dit niet verstandig is, anders blijf je tot het oneindige door proberen.
hey meid vind het heel super en moedig van jullie om nog 1 poging te gaan proberen hoop echt met heel mijn hart dat het deze keer gaat lukken! heel veel succes vanavond met het gesprek, en dat jullie maar groen licht mogen krijgen ik duim voor je liefs
Wat ontzetten dapper van jullie zeg! Niks is zo grensverleggend als de MMM he! Ik hoop op een prachtige miniBee! Ontzettend veel geluk! Elmo
@beehappy, hoop dat het gesprek positief voor jullie uitpakt, ik duim voor je dat dit jullie kans moet zijn.....
Hey meis, Wat ontzettend moedig van jullie!!!!!!!!!! Veel succes met het gesprek vanavond!! Leuk dat je ook weer in het IVF/ICSI topic schrijft ! Succes!!!!!!!!!!!!!
hi beehappy! wat een moedige maar ook wel ' logische ' keuze. als je zo graag een kindje wilt, verleg je steeds weer je grenzen he.. trouwens, als jullie het willen neem ik aan dat je alle medewerking krijgt. ook, of zeker? als je het nu zelf moet bekostigen? ik wens je alle succes!!!!!!! knuf!
YYYYEEEEESSS, we mogen een 5e poging wagen! Na een lang en goed gesprek met de gyn, mogen we nog een poging wagen. We hebben alles goed op een rijtje gezet en we mogen deze cyclus al gaan starten met de decapeptyl. Op 22 okt gaat de eerste decapeptyl er weer in en zodra als ik ong ben geworden mag ik bellen voor de uitgangsecho....spannend!
Beehappy, RESPECT!!! Jeetje, en alweer zo snel beginnen. Je klinkt alsof je er heel veel zin in hebt, dus dat is alvast een heel goed uitgangspunt! Heel veel succes meid. Ik ga je volgen. Op de een of andere manier heb ik zo'n gevoel dat het bij ons ook niet bij een 3-tal pogingen blijft.
@beehappy, hartelijk gefeliciteerd dat jullie door kunnen, ik hoop zooooo dat jullie eindelijk een mooi 3e kindje mogen krijgen
YES!!!!! Jullie gaan er weer voor, en wat snel alweer!! YOEHOEOEOEOEOE!!!!!!!!! Ik ga je hier volgen meis, dat het maar snel 22 oktober is! Kus Sabrien!
Thanks meiden! Sikki, Ik heb er idd weer heel veel zin in en voel me weer helemaal opgeladen! Toen wij aan het begin van de MMM stonden dachten we dat we nooit zo ver zouden gaan, dus ik begrijp je heel goed...als hoop ik dat het voor jullie niet tot een 5e poging hoeft te komen!
super meid ik hoop echt dat het gaat lukken ik duim mee he spreek je snel weer en dan hoor ik het wel
Bee happy, wat goed dat je door mag en gaat voor een nieuwe poging! Ik lees dat je een paar keer een mk hebt gehad. Is dat ook een van de redenen dat de arts zegt dat je doormag omdat je dus wel zwanger kan worden? Of hangt het echt van de persoon af of je zelf doorwilt. Ik heb over n paar maandjes mijn 3e poging en ik zou zelf ook wel een poging willen betalen mocht die niet lukken. Maat niet te veel op de zaken vooruit lopen. . Fijn dat je al zo snel mag beginnen. Succes! Herma
Ben jij Happy of Bee (jij) Happy Super goed nieuws zeg! Wat fijn dat je ook meteen kan starten! Als je nu weer op een wachtlijst zou moeten zou dat de pret tijdelijk wel drukken denk ik. Op naar een prachtige Minibee!
Herma, ik denk dat het idd per situatie bekeken wordt of je door mag gaan of niet. Wij hebben onze eerste 3 ivf's in Nijmegen gehad en daar wilden ze geen 4e ivf meer doen. Wij zijn toen overgestapt naar een fertilliteitskliniek en daar wilden ze nog wel een 4e poging doen en nu zelfs een 5e! Elmo, thanks! Ook bedankt voor het aanpassen van de titel van mijn topic!