Hey, Ik had vandaag al eerder gepost over die krampen in mijn buik. Na vanmiddag kwamen ze om 5 a 6 min. dus naar de verlos. Kom ik daar doet ze onderzoek, blijk ik pot dicht te zitten, niks verstreken, tutje zit er zelfs nog...terwijl ik 2 wk geleden bij inwendig onderzoek 2 cm ontsluiting had?!?!?!?!?! Hoe kan dit nou en wie moet ik geloven, toen ik dat zei van die 2 cm ontsluiting hield ze haar mond. Nou ben ik chaggie...ik snap er geen hol van.... Jullie? Doei
waarom chagerijnig? je bent pas 36 weken? zou blij zijn dat je kleintje nog even bleef zitten... het is nog wat te vroeg hoor om geboren te worden! komt echt wel
Ja dat is inderdaad raar dat je eerst 2cm. ontsluiting had en nu weer potdicht zit mja zelfs met die 2cm. kan het nog weken duren voor je baby komt hoor. Ik moet Eline ook wel een beetje gelijk geven, het is nu nog wat te vroeg voor je baby om eruit te komen, mijn collega is bevallen van haar zoon met 36 weken en die moest nog 2 wkn. in het ziekenhuis blijven omdat hij geen goed zuigreflex had en dus sondevoeding moest krijgen... het kan ook goed gaan maar het is beter als je kleintje nog even blijft zitten!!! Die 2cm. was eigenlijk mooi meegenomen geweest mja dan zal ze het de eerste keer wel mis hebben gehad...!!! Liefs Nelleke
Ik ben met 36.6 bevallen en mocht na 2 dgn al naar huis,alleen moest mn kleintje 1,5 dag suikerinfuus. Ik had ook al 4 cm en helemaal verstreken bmm had al 1cm en verstreken bmm met 35.5 dus kan allemaal..... Snap op zich wel dat je dan baalt het ene kind wil er ook eerder uit dan het andere he meiden. Ik had ook harde buiken van om de 5/6 min elke keer al een week lang.......