hallo, met de 1ste ben was ik de 13de uitgerekend en beviel de 16de 3 dagen later. Mij benieuwen bij deze,ze zeggen dat het 2de kindje meestal eerder komt!!!
Hoi Jojo, Spannend ... ik zit in dezelfde situatie als jij ... ik wacht ook met spanning (en steeds meer ongeduld) af. Morgen is de uitgerekende datum en ik ben er gewoon zoooo klaar voor! De afgelopen week hoopte ik elke avond dat ik in bed stapte dat het 's nachts zou beginnen, maar na een paar nachten met krampen en voorweeen, loop ik uiteindelijk nog met die toeter rond Duimen maar dat het toch snel gaat beginnen, ik ben zo nieuwsgierig en ook wel een beetje klaar met zwanger zijn! Sterkte en ik hoop voor je dat hij/zij voor de uitgerekende datum komt! Liefs Dyaan
volgens de echo's met 40+3 maar volgens gyn veeeel later (zeker 42 weken) want me kleintje was afgevallen hij had veel vel over was erg droog en had hele lange nagels
he nee wach ff iets klopt niet.. hij is 16 juli geboren.5 dagen later dan de uitgerekende datum. 40+3 werd ik gestript en kreeg weeen maar pas 40+5 is ie echt geboren. als hij nu 6 dagen oud is dan klopt er ietsniet. ach..heb een hele korte nacht achter de rug dus ik kan nu niet helder nadenken. kortom.. 5 dagen te laat geboren