bij mijn eerste met 35 wkn en 5 dagen dussssss voor mij begint de spanning nu aardig vooral aangezien de kleine nog in stuit ligt.......
41 weken en 1 dag de nacht dat ik opgenomen werd om ingeleid te worden vond meneer het tojd om geboren te worden
Ik ben bevallen met 38 weken en 1 dag, maar ze hebben mij ingeleid. Mocht de natuur zijn gang zijn gegaan had het hoogstens nog 2 dagen langer geduurd. Ik had namelijk op het moment van inleiden al 4 cm ontsluiting.
Volgens mijn ligt het gemiddelde toch zo ronde de 40 wk. Hier precies 37 weken nu.... ben benieuwd. gr Annette
Hmpf, ik wil dat gemiddelde erg graag naar beneden halen!! Ik ben er al zo zat van, en als ik dan de "41/42/43-weken" verhalen hoor... Gelukkig zijn ze hier behoorlijk sensibel w.b. hoe lang je zelf nog wilt na je uitgerekende datum, dus ik kan in ieder geval gemakkelijk aangeven als ik het echt niet meer zie zitten. Nu nog maar even hopen!!
Grappig, mijn moeder was ook op 5 juli uitgerekend en ik ben op 5 juli geboren. Mijn zoontje kwam met 39 weken en 1 dag.