na hoeveel weken doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door patty73, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Volgens mij is dat goed hoor, zeker dat hij overdag al 4 uur wegblijft.

Mijn zoon sliep toen hij 7wk was ineens van de een op de andere dag door.
    Vanaf dat moment slaapt hij gemiddeld 11 a 12 uur op de laatste BV.
    Meestal geef ik nu de laatste voeding tussen 20.30 en 21.30 uur.
    Overdag wil meneertje nog wel om de 3 uur drinken ;) .

2. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    mijn zoontje slaapt door van toen ie een week of 5 was geloof ik. toen gaf ik nog voltijds bv en sliep hij van 23h tot 9h ongeveer. en sinds ik maar 2x bv meer geef (sinds nieuwjaar) slaapt hij van 21h tot 9 h. mag dus absoluut niet klagen :)

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hier sliep ze door vanaf de eerste dag. Van tien uur tot 8 uur. Haar fles van 1 uur die dronk ze niet ik kreeg haar niet wakker en slapend dronk ze niet. (ik moest haar ook niet wakker maken om een uur of 6 want dan zou ik haar ritme verstoren en er later last van krijgen)

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier krijgt Tobe tussen half 11 en 11 uur een fles en dan wordt ie tussen 4 en 6 uur wakker. Het verschilt de laatste dagen nogal. Vanochtend begon ie om 6 uur wat te steunen in zijn slaap en om half 7 was ie echt wakker. Als ie gaat doorslapen tot zeker 7 uur, zijn wij blij. Omdat ie om 6 uur al geluid aan het maken was, ben je toch wakker. En dat is net iets te vroeg.

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa krijgt nogsteeds een avond en een nachtfles.

6. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bas krijgt zijn laatste fles tegenwoordig rond 20.00 uur en valt dan rond 21.00 uur weer in slaap. Voor zijn eerste fles meldt hij zich ergens tussen 04.00 en 06.00 uur.

Vaak slaapt hij trouwens al vanaf 18.00 uur, ik moet hem wakker maken voor de laatste fles.

7. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Hoi patty,

Hier eigenlijk precies hetzelfde als bij jullie! :) en ze as afgelopen vrijdag 9 weken en toen heeft ze de eerste keer doorgeslapen tot half 7!

8. Jompie

Jompie Niet meer actief

onze dochter krijgt overdag om de 4 uur de fles, 's avonds rond 21.30 krijgt ze de laatste fles en sinds ca 3á 4 weken 'slaapt' ze door tot ca 6:00. Maar volgens mij verschilt het ook per baby.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan krijgt om 20:00u een voeding, dan om 01:00u, om 03:30 en om 06:00u (ongeveer). Hij is nu bijna 7 maanden.

10. jessica1

jessica1 Niet meer actief

ik denk dat ik hier een makkie heb gehad
    mijn dochter sliep met 2 en halve maand echt door
    kreeg de laatste fles om 19.00 en sliep dan door tot de volgende morgen 07.00-07.30
    maar dat kwam ook gedeelte doordat ze overdag absoluut niet sliep dus savonds zo moe was dat ze alles ging in halen

11. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Jeetje, wat verschilt dat allemaal per kind zeg!

Hier slaapt ze sinds dat ze 6 weken oud is door 's nachts. Met 4 maanden hebben we de fles van 23.00 uur er af proberen te halen, omdat we haar elke keer uit een zeer diepe slaap moeten halen. Twee keer sliep ze door tot 6 uur, maar daarna niet meer. Nu dus weer de fles van 23.00 uur en dan word ze wakker tussen 5.30 en 6.30. Helaas is ze dan vaak ook echt wakker en wil dan niet meer slapen...pff, vind dat wel altijd vroeg hoor :)

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Reese sliep door met 7 weken,
    Rodey met 12 weken

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    In principe betekent doorslapen 5 uur of langer.
    Mijn zoontje sliep door met 10 weken, om vervolgens rond de 19 weken weer ´s nachts te komen, dit heeft tot maand 11 geduurd, toen was het opeens over.

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Demi slaapt door sinds ze 6 weken was...ze krijgt om 19.00 een flesje en we maken haar wakker om 23.00 voor de laatste fles en ze komt om 07.45 weer voor de eerste fles.

Wij zitten op 5 flessen van 180 cc.

Ben eigenlijk wel beniewd wat ze doet als we die laatste fles niet geven...maar dat mag pas met 4 maanden :D

15. jessica1

jessica1 Niet meer actief

@ debby wij zijn heel gauw ook overgegaan van 5 naar 4 flessen omdat ze puur te moe was voor de laatste fles dat ze die niet eens leeg dronk
    dus zijn we ermee gestopt toen ze ong 2 en halve maand was
    maarja noa die zit dan wel heel erg boven het gemiddelde met der gewicht dat het cb zei dat het niet erg was omdat ze toch goed groeide
    ze weegt nu namelijk 9 kilo

Deel Deze Pagina