wanneer zwemmen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bar, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    vanaf hoe oud mag je met de kleine gaan zwemmen? en moet ze dan een soort luier ofzo onder haar badkleding aan?

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    je hebt speciale luiers voor in het water kun je gewoon bij de drogist kopen. vanaf wanneer ze mogen zwemmen weet ik niet.

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Ik ben met thijmen gaan zwemmen vanaf 8weken ongeveer, hij had gewoon een zwembroekje aan. Ze zeiden namelijk baby's poepen niet in het water en plassen is niet zo erg dus, maar ik zou gewoon even het zwembad bellen en horen wat ze zeggen.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ze mogen zwemmen na de eerste inenting.
    Die zwemluiers zijn pas vanaf een bepaald aantal kilo's. Iman paste daar in het begin niet in. Daarbij was het zwembad waar ik ging babyzwemmen tegen zwemluiers, omdat die zich volzuigen met water. Idd even het zwembad bellen waar je heen wil gaan :)

5. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Precies zeiden ze tegen mij ook. Ik ben met Fienne met 7 weken gaan zwemmen en daarna een hele tijd niet, want ze kreeg oorontsteking. Nu zwem ik vanaf maand 6 iedere week.

6. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    met desmond zijn we ook na de eerste inenting gaan zwemmen en trek hem alleen een zwembroekje aan

7. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    bij ons kun je pas op babyzwemmen vanaf zes maanden, ga ik binnenkort dus lekker mee beginnen!

Deel Deze Pagina