Na hoeveel weken doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door twijfelaartje, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Het is hier zelfs van 8 tot 6/7 voor een baby van 2,5 week oud.

2. sabina4

sabina4 Lid

7 nov 2006
    45
    0
    0
    Maassluis
    Hoi

Mijn zoon is bijna 7 maanden en hij sliep door. Nu wordt hij weer om de drie uur wakker. Hij is dan niet helemaal wakker, maar is aan het huilen in zijn slaap. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Eerst dacht ik misschien tandjes, maar overdag is hij heel vrolijk.

Ik baal er wel van. Heeft iemand een idee?

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Mss een slokje water aanbieden? Ik weet dat mijn zoontje ook op een gegeven moment 's nachts weer wakker werd na een periode van hele nachten doorslapen. We zijn even aan het zoeken geweest, maar uiteindelijk bleek hij gewoon dorst te hebben 's nachts. Vanaf dat moment, ik denk dat hij toen ongeveer een half jaar was, zetten wij een klein flesje water in zijn bedje...

Naar aanleiding van de adviezen die Moo heeft gehad, laat ik onze dochter Misha ook langer doorslapen. Misha wilde ook vanaf week 2 ongeveer al hele nachten doorhalen, maar ik kreeg het advies van de wv om haar toch na 6 uur wakker te maken. Van verschillende kanten hoorde ik dat ik haar rustig kon laten slapen. Ik heb mijn vraag ook hier op het forum aan de kraamhulp gesteld en die zei ook dat ik haar lekker kon laten slapen..Nu maak ik haar nog wel om half 11 wakker voor een voeding en daarna slaapt ze door tot een uurtje of 7 a 8. Gister was ze precies een maand oud. Volgende week moet ik naar het cb, ben benieuwd hoe die erover denken...Overigens was Misha bij de geboorte ookal een flinkerd, nl 4200 gram..

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij is het niet echt goed voor een babay van 2,5 week om 11 uurtjes achterelkaar te slapen of heb ik het mis?

5. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Zover ik weet is dat ook niet goed zoveel slapen zonder voeding.
    Volgens mij mag er als ze zo klein zijn max. 8 uur tussen de voeding zitten.

Zou het voor de zekerheid maar even aan het cb vragen.

Marije slaapt nu sinds 2 nachtjes van 23.00 - 6.00/6.30
    Nog wel n keertje der speentje erin doen snachts, normaal heeft ze rond 2.30/3.00 ook nog een fles.

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Vince sliep met 10 weken van 23:30 tot ong 7:00,nu krijgt hij zijn laatste fles tussen 20 en 20:30 en slaapt tot half 8.

Liefs,Claudia

Deel Deze Pagina