Na hoeveel weken hoor je het hartje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Erikaatje, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Wij hebben het hartje zien kloppen met 7 weken en 3 dagen, nog niet gehoord. Maar mag 2 januari terug voor herhalingsecho, hoop dat we het dan ook kunnen horen, ik zal dan zo'n 12 weken zijn :D

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als ik naar de vk ga ben ik 8 weken en 4 dagen, dan gaat ze proberen of ze het hartje kan laten horen.
    ze zei wel heel duidelijk dat het ongeveer 50/50 kans is, omdat het nog heel klein is. ik zal ook niet in de stress schieten als het niet lukt. merk later bij de echo dan wel hoe het gaat.

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Bij mij konden ze het horen bij 10 weken en 2 dagen, ze zei wel dat er dan geen bot ofzo voor moest zitten en bij mij was dit niet het geval

4. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
    Bij mij was met 6wk 2 dagen dat ik het hartje zag kloppen bij een inwendige echo.
    En met 11 wk via de dopptone bij de verloskundige.

5. Belleke06

Belleke06 Lid

9 mrt 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Ik ben voor de eerste keer naar de gyn geweest op ongeveer 7 weken en toen kon ik het hartje zien en horen kloppen via een uitwendige echo.

Iets om nooit meer te vergeten. Ondertussen voel ik de kleine al goed stampen.

Groetjes,

Belleke

6. Niet meer actief

aangezien de schade die een dopler aanbrengt nog onbekend is laat niet iedereen voor de 12 weken al een hartje horen.
    Sommige vinden het goed tot het tegendeel bewezen is, anderen vinden het onnodig als het niet bewezen onschadelijk is.

Is echt per praktijk of gyn verschillend.

Mijn vk doet het pas met 14 weken.

Deel Deze Pagina