lang wachten bij vk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Koekeloerie, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

even klagen...

Moeten jullie ook altijd zo lang wachten bij de verloskundige? Echt zo irritant.. Ik houd er nu standaard rekening mee dat ik zeker een half uur moet wachten.

en zelf sta ik binnen 5 minuten buiten... (bij alleen controle dan)

Normaal zou ik er wel een opmerking over maken, maar ik moet er nog zoveel zijn, wil niet als 'The Bitch' bekend staan daar hahaha...

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Komt me erg bekend voor,
    ik heb tot nu toe 2 keer gehad dat ik langer dan ene half uur moest wachten,ik kan nooit tegen lang wachten maja,bij hun kan er natuurlijk ook wel een keer wat tussen komen

ik zelf heb ook nooit lang nodig

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb dat echt nooit gehad ze is meestal te vroeg met roepen

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik hoef ook nooit te wachten. Vandaag ook weer netjes op tijd.

5. Su80

Su80 Lid

1 feb 2008
    34
    0
    0
    Hier ook meestal lang wachten.

Na een keer een uur te hebben gewacht (einde van de dag), plan ik nu de afspraken vroeg in de ochtend.
    Dan lopen ze nog niet zoveel uit :)

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik moest ook altijd lang wachten. Daarna plande ik het al snel maar 'smorgens in.

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ben maar blij dan dat je niet bij de gynaecoloog onder behandeling staat. Daar wacht je nog veel langer en als je pech hebt wordt hij nog weggeroepen voor een spoedgeval. Ik neem trouwens zelf om die reden ook alle tijd om mijn vragen te stellen en ik laat me niet afschepen. Vantevoren zet ik alles op papier en ik betrap hem er gelukkig nooit op dat hij gehaast is.

8. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Geen last van...ze is altijd stipt op tijd. Oja 1x 10 min te laat, maar das te verwaarlozen ;)

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Goed idee :idea:

10. bordes

bordes Lid

12 aug 2007
    85
    1
    0
    Ermelo
    Ja, heb ik ook! En de ene keer dat ik te laat kwam, kreeg ik gelijk te horen dat ik voortaan op tijd moest zijn ! (helaas waren ze toen eindelijk wel eens op tijd met het spreekuur).
    Heel irritant. Maar je doet er niets aan. Ik houd maar voor ogen dat ik ze straks nodig heb...

Groetjes Emma

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ach troost jullie..hier zijn wachttijden van 2 uur heel normaal :)
    Ik heb de vorige keer van half 12 tot 3 uur zitten wachten tot ik eindelijk aan de beurt was. (ze had wel een bevalling of keizersnede vandaar)

dus met een half uurtje zou ik dik tevreden zijn hihi

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja wachttijden horen er hier ook bij al valt het deze zwangerschap nog mee bij de eerste kon ik makkelijk 2 uur incl rijden ervoor uittrekken en ik paste niet meer in die kleine stoeltjes die ze daar hebben dus als ik dan opstond nam ik een stoel mee hahaha (pijn joh!)

13. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    hier ook hoor heel normaal dat je eenhalf uur driekwartier zit te wachten .
    Maar idd ´s morgen de afspraak plannen helpt wel ..
    Dat doe ik nu ook altijd ook in het ziekenhuis

14. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik zit bij de gyn heb ook een keer een uur moeten wachten en uitlopen doen ze altijd wel maar ja je moet moet toch op controle etc.

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    nou, ik mag echt niet klagen: meestal erg op tijd. 1x ene kwartiertje ofzo later, maar dat kan een keer gebeuren natuurlijk.

ze werken hier met z'n drieën en je bent dus steeds bij een ander (omdat je ook niet weet wie dienst heeft als jij 'mag'), maar ze zijn allemaal behoorlijk stipt.

wel zo fijn, want je hebt immers wel wat beters te doen dan de halve dag in een wachtkamer te zitten?
    nu liggen er bij ons altijd wel interessante boeken, en ik kijk altijd even de nieuwe geboortekaartjes. :)

16. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Oh, ik hoef echt nooit te wachten. Echt max 5 minuten :)

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow, ik moest ook altijd superlang wachten daar ja. Ze is pas één keer op tijd geweest (toen was ik de eerste, dus dan is uitlopen wat moeilijk hè ;)). Maar de meeste keren moest ik gewoon minimaal een half uur wachten. En idd, ik was ook altijd zo weer buiten. Ik vroeg me ook altijd al af waarom al die mensen voor mij wel zo lang werk hadden, maar ik weet het nog steeds niet....?!

18. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Volgens mij is het niet alleen bij de vk waar je moet wachten.. Ok.. even mn eigen ervaring.. Neem de huisarts, tandarts, de apotheek, de chirurg( waar ik kwam ivm maagbandje) laboratorium..

Als je er rekening mee houdt, iets te eten en drinken mee, zelf iets leuks te lezen, desnoods je mp3speler( als je alleen gaat) dan kom jede tijd wel makkelijker door..

Deel Deze Pagina