Buikkrampen baarmoeder na positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Samantha98x, 19 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha98x

    Samantha98x Nieuw lid

    11 nov 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dag dames,

    Ik heb een nieuwe topic gestart omdat ik hoop dat er nog vrouwen zijn die dezelfde klachten als mij hebben.

    Wij zijn een lesbisch stel en zijn bezig voor een (2de) kindje. Wij doen zelfinseminatie via een bekende donor.

    De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 6 oktober en heb sindsdien niks meer gehad (raar?) Die maand hebben we ook ging pogingen gedaan. (Ontpillen kan niet)

    Op 5,6,11,12 en 13 november hebben we pogingen gedaan. (Enige dagen dat de donor kon) Op 12 november was mijn ovulatietest positief.

    Sinds een week heb ik last van felle krampen in baarmoeder en onderrug, pijn borsten, tepels (vooral links) en grote aders op tepels (ieder 1), af en toe een beetje misselijk, goed moe en emotioneel.

    Ik maak mij vooral zorgen om die felle krampen, is dit normaal? Zwangerschapstesten blijven negatief dus ik ben echt in de war maar de pijn is er echt wel... ojaa ik verlies ook echt best wat witverlies en heb niet het gevoel dat mijn regels eraan komen omdat ik dit al een dikke week heb.

    Dit herken ik ook niet van mijn zoontje... alles buiten de krampen klopt wel maar die krampen zo fel in het begin heb ik dus niet gehad ... ik hoop dat er nog dames zijn die dit hebben of gehad hebben? Let me know
     
  2. Samantha98x

    Samantha98x Nieuw lid

    11 nov 2021
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ging = geen poging*
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Als je test positief was op 12 november, was je eisprong op 14 november en zat je gisteren op 5 dpo.
    Misselijk zijn of andere kwaaltjes hebben vanwege een zwangerschap is dan nog amper mogelijk.
    Dat de zwangerschapstesten negatief zijn is niet vreemd.
    De innesteling is op zijn vroegst pas op 4 dpo (en dat is al extreem vroeg) en dan nog duurt het 2-3 dagen voor een vroege test iets laat zien.
    Waar je nu last van hebt zijn kwaaltjes door het progesteron. Helaas lijken die klachten veel op zwangerschapsklachten.
    Je zou over een dag of 5 een zwangerschapstest kunnen doen.
    Dan ben je 11 dpo en zou er al iets op de test te zien kunnen zijn als je deze ronde zwanger bent geraakt.
     

Deel Deze Pagina